اخبار داغ

نماینده مردم زنجان در گفت‌و‌گو با موج رسا:

استیضاح روحانی، ناکارآمدی دولت را برطرف نمی‌کند

استیضاح روحانی، ناکارآمدی دولت را برطرف نمی‌کند
مصطفی طاهری، عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی گفت: تغییر و استیضاح روحانی نمی‌تواند ناکارآمدی تیم دولت را برطرف کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مصطفی طاهری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا;  اظهار داشت: به طرح استیضاح رئیس جمهور رای ندادم و در این شرایط موافق استیضاح روحانی نیستم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
 
,
وی با بیان اینکه عدم امضای طرح استیضاح رئیس جمهور به معنای رضایت از عملکرد وی نیست، افزود: کل ساختار دولت در حال حاضر با مشکل مواجه است و اصلاح امور نمی‌تواند با تغییر یک نفر اتفاق بیفتد.
,
 
,
عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی یادآور شد: با استیضاح رئیس جمهور، معاون اول به عنوان سرپرست انتخاب می‌شود که عملکرد ایشان هم در حال حاضر قابل قبول نیست و یکی از دلایل ایجاد مشکلات برای کشور شخص ایشان است.
,
 
,
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با تغییر رئیس جمهور سایر اعضای کابیته تغییر نمی‌کند و مشکلات اقتصادی کشور با وجود تیم اقتصادی موجود ادامه خواهد داشت.
,
 
,
طاهری با بیان اینکه معتقدم باید کمک کار دولت بوده و دولت را تقویت، ترمیم و تثبیت کرد، تصریح کرد: تغییر آخرین گزینه برای دولت فعلی است.
,
 
,
وی بیان داشت: تغییر و استیضاح رئیس جمهور در شرایط امروز آسیب جدی‌تری به دنبال دارد چرا که زمان زیادی هم به برگزاری انتخابات باقی نمانده است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه