اخبار داغ

رییس کل دادگاه های عمومی و انقلاب استان کرمانشاه؛

پایان آبان ماه امسال تمام پرونده های مسن در دادگستری استان کرمانشاه مختومه خواهند شد

پایان آبان ماه امسال تمام پرونده های مسن در دادگستری استان کرمانشاه مختومه خواهند شد
بهمن مرادیفر, رییس کل دادگاه های عمومی و انقلاب استان کرمانشاه گفت: براساس سیاست گذاری رییس کل دادگستری استان تا پایان آبان ماه تمام پرونده های مسن موجود در دادگستری مختومه خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ،بهمن مرادیفر امروز سه شنبه در آیین افتتاح شعبات دادیاری مرکز کارشناسان رسمی دادگستری اظهار داشت: در حوزه دادگاه های استان معتقدیم پیشگیری بهترین راه حل است و باید همواره انجام اقداماتی در دستور کار باشد که مردم متحمل هزینه های دادرسی نشوند و به سمت دستگاه قضایی نیایند.

وی افزود: در دادگستری استان هم در سایه سار یک مدیریت علمی این مهم پیش می رود و رویکرد پیشگیرانه یک اصل است.

رییس کل دادگاه های عمومی و انقلاب استان کرمانشاه افزود: طی سال گذشته ۱۶ هزار پرونده از موجودی پرونده های دادگستری کم شده است و قریب به ۲۰ درصد پرونده های موجود از شهریور سال گذشته تا شهریور امسال کاهش یافته است که نشان دهنده موفق بودن دادگستری در امور پیشگیری است.

مرادیفر خاطر نشان کرد: تلاش می کنیم تا علاوه بر مجموعه قضایی اقدامات پیشگیرانه را به آستانه و درگاه فکری مدیران کشیده شود چرا که بر این باور هستیم پیشگیری مقدم بر واکنش های سزاگرایانه است.

رییس کل دادگاه های عمومی و انقلاب استان کرمانشاه با تاکید بر رسیدگی به پرونده های مسنی که در دستگاه قضا وجود دارد، تصریح کرد: تا یک ماه گذشته بیش از ۶۵ درصد از پرونده های مسن موجود در دادگستری استان مختومه شده است و براساس سیاست گذاری رییس کل دادگستری استان تا پایان آبان ماه تمام پرونده های مسن موجود در دادگستری مختومه خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه