اخبار داغ

نماینده جیرفت و عنبرآباد در مجلس:

علی رغم نارضایتی از عملکرد دولت با استیضاح مخالفم

علی رغم نارضایتی از عملکرد دولت با استیضاح مخالفم
ذبیح الله اعظمی گفت: علی رغم آنکه از عملکرد رئیس جمهور و دولت راضی نیستم اما خودم را مقید به فرمایش مقام معظم رهبری می دانم که فرمودند دولت ها در سال پایانی خود مشکلاتی دارند و بهتر است که نمایندگان با آنها همکاری وکمک کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ذبیح الله اعظمی در گفتگو با راه آرمان؛ گفت: در خصوص طرح سوال از رئیس جمهور، صراحتا اعلام کرده ام که با استیضاح و طرح سوال از رئیس جمهور مخالفم و صلاح نمی دانم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس ابراز کرد: علی رغم آنکه از عملکرد رئیس جمهور و دولت راضی نیستم اما خودم را مقید به فرمایش مقام معظم رهبری می دانم که فرمودند دولت ها در سال پایانی خود مشکلاتی دارند و بهتر است که نمایندگان با آنها همکاری وکمک کنند.

,

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در هر دو دوره همراه با دولت بوده و از دولت حمایت کرده ام، تصریح کرد: اما معتقدم چنانچه بخواهیم استیضاح و طرح سوال از رئیس جمهور را داشته باشیم؛ این امر آب به آسیاب دشمن، منافقین، سلطنت طلبان، خارج نشینان و دشمنان قسم خورده کشورمان آمریکا و اسرائیل می ریزیم و آنها بیشترین بهره را می برند.

,

اعظمی تأکید کرد: بهتر است در مدت زمان باقی مانده با دولت همکاری کنیم تا با تعامل بتوانیم مشکلات کشور را حل کنیم؛ بنابراین به نظر من مسیر استیضاح و سوال از رئیس جمهور نه تنها مشکلی از کشور را حل نمی کند؛ بلکه مشکلاتی به کشور اضافه می کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه