اخبار داغ

با وجو اعلام قبلی؛

آب مناطق قم شور شد اما قطع نشد

آب مناطق قم شور شد اما قطع نشد
4 منطقه قم که قرار بود آب ان هابه علت تعمیرات لوله های انتقال آب، از ساعت ۷عصر روز گذشته قطع شود قطع نشده اما به شدت شور شده که احتمالا شرکت آب و فاضلاب قم، آب را از طریق چاه تامین نموده تا مردم مشکل کمتری داشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  قم فردا، عملیات رفع حادثه خط ۱۴۰۰ که کل مناطق ۲، ۳، ۶ و ۷ را تحت پوشش قرار می‌دهد و تعویض شریآلات فرسوده از روز یکشنه 37 مهر در حال انجام است و به همین علت بنابر اطلاع شرکت آب و فاضلاب قم  از عصر روز گذشته دوشنبه 28 مهر در برخی از نقاط این مناطق قطعی آب وجود خواهد داشت و تا ظهر پنجشنبه ادامه خواهد داشت.

 این قطعی آب ۷۲ ساعت نیست و برخی از مناطق افت فشار پیدا خواهند کرد و برخی از مناطق نیز آب قطع خواهد شد و برای جبران آن از چاه آب رسانی خواهد شد  اما آب به صورت مستمر و ۷۲ ساعت قطع نخواهد شد.
 همچنین برای اینکه در مناطقی که آب قطع می‌شود مردم به مشکل بر نخورند بیست تانکر آب رسانی در محله های مختلف قم مستقرهستند.

البته به گزارش میدانی خبرنگار قم فردا  مناطق ۴ گانه که قرار بود به علت تعمیرات لوله های انتقال آب،  آب این محله ها از ساعت ۷عصر روز گذشته دوشنبه 28 مهرماه سال 99  قطع شود آب قطع نشده اما به شدت شور شده که احتمالا شرکت آب و فاضلاب قم، آب را از طریق چاه تامین نموده تا مردم مشکل کمتری داشته باشند.

علی جان صادق پور با اشاره به گستردگی و پیچیدگی عملیات رفع این حادثه گفت:  با توجه به اینکه حدود نیمی از شهر و چندین بیمارستان و مرکز درمانی تحت تاثیر این خط لوله هستند تاخیر در بهسازی آن می تواند خسارت سنگینی را به بار بیاورد و مشکلات زیادی را برای شهروندان ایجاد کند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم، جلوگیری از نفوذ آب به بستر زیرخط لوله و احتمال بروز حادثه بزرگتر، جلوگیری از تخریب احتمالی کوله و پایه پل یادگار، جلوگیری از آب‌گرفتگی زیرگذر یادگار امام و خسارات احتمالی، قطعی طولانی مدت آب و افزایش زمان تعمیرات را از ضروریات تسریع در این عملیات برشمرد.

دکتر صادق پور با اشاره به اینکه عملیات اجرایی این پروژه از صبح روز یکشنبه بیست و هفتم مهرماه آغاز می‌شود و تا صبح روز پنج‌شنبه یکم آبان ماه ادامه خواهد داشت خاطرنشان کرد: از عصر دوشنبه تا ظهر پنج‌شنبه بخش‌هایی از مناطق تحت پوشش این شبکه، دچار افت فشار و قطعی آب می‌شوند که تمهیداتی برای حل رفع این مشکل نیز در نظر گرفته شده است.



انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , قم فردا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه