اخبار داغ

در بازرسی‌ها از بازار شهر یاسوج تاکید شد؛

اشد مجازات برای متخلفان بازار در شهر یاسوج+تصاویر و فیلم

اشد مجازات برای متخلفان بازار در شهر یاسوج+تصاویر و فیلم
مدیر کل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اشد مجازات برای متخلفان بازار، در نظر گرفته شده است، گفت: نسبت به تخلفات بازار به هیچ عنوان کوتاه نخواهیم آمد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس براتعلی صالحی نیا در بازدید از بازار شهر یاسوج  با اشاره به اینکه عدم درج قیمت و گرانفروشی مهمترین تخلفات بازار در شهر یاسوج بود، گفت: امروز برای تخلفات بازار شامل عدم درج قیمت و گرانفروشی پلمپ  و جریمه اتخاذ شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی با اشاره به اینکه با اجازه دادستان، با کسانی که درج قیمت ندارند برخورد خواهد شد، گفت: جدای از بحث پلمپ با قاطعیت و اشد مجازات با تخلفات برخورد خواهیم کرد.

,

مدیر کل تعزیرات حکومتی کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به اینکه افزایش قیمت ها در کالا سبب مشکلاتی برای مردم شده است، گفت: همه مردم و واحد های صنفی  بر بازار نظارت کنند، و اجازه ندهند سودجویی و تخلف در بازار مشادهد شود.

,

در ادامه روح الله باقری بیان اینکه در دو زمان صبح و عصر از بازار بازرسی صورت می گیرد، گفت: بازرسی ها مستمر در بازار صورت می گیرد و نسبت به هر گونه تخلف به هیچ عنوان کوتاه نخواهیم آمد و با اجازه معاون دادستان در محل تخلف با فرد متخلف برخورد خواهد شد.

,

وی با بیان اینکه اجازه فعالیت به واحدهای صنفی که پروتکل ها بهداتشی را رعایت نمی کنند نخواهیم داد، تاکید کرد: با اصناف متخلفی که در بازار پروتکل ها را رعایت نکنند و  اقدام به گرانفروشی، عدم درج قیمت داشته باشند برخورد قاطع خواهیم داشت.

,

گفتنی است صبح امروز گشت مشترک بازار با حضور بازرسان صنعت و معدن، تعزیرات حکومتی و معاون دادستان در شهر یاسوج به منظور بررسی تخلفات بازار گام برداشته شد که مهمترین تخلفات شامل  عدم درج قیمت، نادیده گرفتن پروتکل های بهداشتی، گران‌فروشی ، کم فروشی، عدم ارائه فاکتور مشاهده شد و  متخلفان صنف آنها پلمپ  و ایجاد جریمه و معرفی به تعزیرات  برای آنها اتخاذ شد.

,

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:

, تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:, تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه