اخبار داغ

معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه:

آسیب های جدی به اقتصاد ورزش وارد شده است/ بیکاری‌ مربیان و ضرر باشگاه های ورزشی

آسیب های جدی به اقتصاد ورزش وارد شده است/ بیکاری‌ مربیان و ضرر باشگاه های ورزشی
جلال عزیزی, معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: آسیب‌های جدی به اقتصاد ورزش در بخش خصوصی و دولتی وارد شده، مربیان بیکار و باشگاه ورزشی خصوصی متضرر شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جلال عزیزی در گفتگو با خبرنگار  شبکه اطلاع رسانی مرصاد ،اظهار داشت: کرونا به تمام ساختارهای جامعه آسیب وارد کرده و ورزش نیز تحت تاثیر آن قرار گرفته است به گونه ای که بیشتر رشته‌ها در حوزه قهرمانی به دلیل شیوع کرونا تعطیل شدند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ورزش در استان کرمانشاه با ۱۰ درصد ظرفیت در حال انجام است، افزود: در حال حاضر در حوزه ورزش قهرمانی و توسعه ورزش های همگانی تنها ۱۰ درصد ظرفیت فعال است.

عزیزی گفت: به دلیل نگرانی خانواده‌ها بسیاری از اماکن ورزشی تعطیل شده‌اند و این افزون برای رشته هایی است که بر اساس مصوبه ستاد مقابله با کرونا تعطیل شدند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین اماکن ورزشی و پارک‌ها و بوستان‌ها نیز تحت‌الشعاع کرونا قرار گرفتند.

عزیزی گفت: آسیب‌های جدی به اقتصاد ورزش در بخش خصوصی و دولتی وارد شده، مربیان بیکار و باشگاه ورزشی خصوصی متضرر شدند همچنین اشتغال های ورزشی از دست رفته است.

وی افزود: تمام رشته های پر برخورد نظیر رشته های رزمی، کشتی، بوکس تعطیل شدند و رشته هایی نظیر والیبال و بسکتبال نیز در پیک سوم کرونا به دلیل احساس خطر  تعطیل هستند.

عزیزی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ورزشکاران تنها مجاز به فعالیت در فضای باز آن هم در رشته‌هایی که افراد با یکدیگر تماس ندارند نظیر آمادگی جسمانی، دومیدانی، پیاده‌روی، کوهنوردی و فوتبال هم تنها در سطح برگزاری تمرینات هستند.

عزیزی خاطرنشان کرد: تمام مسابقات رشته‌های ورزشی درسطح سراسر کشور و استان تعطیل شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه