اخبار داغ

کرونا یک بحث ملی است؛

مسجدی: از روز اول قرار بوده تصمیمات ورزش را به‌شکل هفتگی اتخاذ کنیم/ تا جایی که می‌توانیم عمده فعالیت‌ها را معوق می‌کنیم

مسجدی: از روز اول قرار بوده تصمیمات ورزش را به‌شکل هفتگی اتخاذ کنیم/ تا جایی که می‌توانیم عمده فعالیت‌ها را معوق می‌کنیم
سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: با توجه به شرایطی که وزارت بهداشت و درمان در روز‌های فوق کرونایی برای ما ترسیم کرده و مذاکراتی که با کارشناسان بهداشت و درمان انجام شد، قرار است تا جایی که می‌توانیم عمده فعالیت‌های ورزشی را به تعویق بیندازیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمداسد مسجدی درباره تاخیر 6 روزه در آغاز رقابت‌های لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: کرونا یک بحث ملی است و ما طبق تصمیمات ستاد ملی کرونا برنامه‌‌های‌مان را تنظیم می‌کنیم. کل پروتکل‌ها تدوین و به فدراسیون‌ها داده شده است. فدراسیون فوتبال خط شکن ما در بحث بازگشایی رشته‌های ورزشی است. هماهنگی خوبی بین فدراسیون پزشکی ورزشی، ستاد مبارزه با کرونا در ورزش و فدراسیون فوتبال وجود دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی افزود: با توجه به شرایطی که وزارت بهداشت و درمان در روز‌های فوق کرونایی برای ما ترسیم کرده و مذاکراتی که با کارشناسان بهداشت و درمان انجام شد، قرار است تا جایی که می‌توانیم عمده فعالیت‌های ورزشی را به تعویق بیندازیم. بر همین اساس طبق صحبت‌هایی که با آقایان سلطانی‌فر و علی‌نژاد داشتیم، قرار شد از فدراسیون بخواهیم که مسابقات لیگ برتر با کمی تاخیر آغاز شود.
,
 
,
مسجدی که در شبکه خبر گفت‌و‌گو می‌کرد، اظهار داشت: همانطور که در امور اقتصادی بالا و پایین رفتن بورس مدام تحلیل می‌شود، در کرونا هم با توجه به آمار‌های بستری و فراز و فرود‌های شدت بیماری در روز‌های مختلف تصمیماتی گرفته می‌شود. قرارمان از روز اول این بوده که در ورزش به شکل هفتگی کار کنیم و هر هفته اگر تغییراتی در مجوز‌ها به وجود آمد لحاظ خواهد شد.
,
 
,
سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی در پاسخ به این سؤال که  آیا فکر می‌کنید در تاریخ 16 آبان‌ماه وضعیت کرونا از 10 آبان بهتر خواهد بود، اشاره کرد: طبق صحبت‌ کارشناسان بهداشت که تخصص دارند و نظرشان اعلم به ماست، اینطور است. ماهم سختگیرانه پروتکل‌ها را دنبال خواهیم کرد.
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه