اخبار داغ

نماینده ایلام در مجلس در واکنش به استیضاح روحانی:

کشور نیاز به آرامش و هم افزایی دارد/ دولت به وظایف خود عمل کند

کشور نیاز به آرامش و هم افزایی دارد/ دولت به وظایف خود عمل کند
نماینده مردم ایلام در مجلس با بیان اینکه کشور نیاز به آرامش دارد، گفت: دولت و مجلس هر کدام وظایف خود را به نحو احسن و شایسته انجام دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ "علی اکبر بسطامی"، نماینده مردم ایلام در مجلس در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار سیاسی ایلام بیدار گفت: مجلس به دنبال تنزل جایگاه قوا نیست بلکه به دنبال اجرای دقیق قانون است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام, بیدار,
 
,
وی اظهار کرد: با توجه به مشکلات موجود اقتصادی و پیگیری ها برای رفع آنها تا حصول نهایی، اگر رئیس جمهور با مجلس تعاملات لازم را داشته باشد قطعا طرح استیضاح رئیس جمهور هم ملغی بود.
,
 
,
بسطامی افزود: آنچه مهم است اینکه دولت و مجلس هر کدام وظایف خود را با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی امروز به نحو احسن و شایسته انجام دهند.
,
 
,
نماینده مردم ایلام در مجلس با تأکید بر اینکه اگر چه مجلس وظیفه نظارتی دارد و دولت هم باید امورات اجرایی را پیش ببرد، اضافه کرد: مجلس ناظر بر امورات اجرایی است و هر جا انحرافی از معیارهای قانون به وجود آید برخورد لازم به عمل خواهد آمد، چه در سطح رییس جمهور باشد و چه در سطح وزرا.
,
 
,
وی بیان کرد: البته این را هم باید یادآوری کرد رییس جمهور تاکنون هیچ گونه تعاملی با مجلس برقرار نکرده و در بسیاری از موضوعات مهم هم ورودی نداشته است.
,
 
,
بسطامی عنوان کرد: بنده معتقدم که کشور نیاز به آرامش، هم افزایی و تشریک مسایی دارد، اما تا مادامی که رییس جمهور هیچ گونه تعامل و پاسخگویی به مجلس نداشته باشد مجلس نیز از بعد قانونی خود عمل می کند.
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/ک
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه