اخبار داغ

استیضاح، گرفتن ماهی از آب گل آلود است/ روحیه جهادی در دولت وجود ندارد

استیضاح، گرفتن ماهی از آب گل آلود است/ روحیه جهادی در دولت وجود ندارد
برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به استیضاح رئیس جمهور روحانی واکنش نشان دادند و مردم را متضرر اصلی مشکلات ارزیابی کردند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  عباس جهانگیر زاده ،نماینده پارس آباد در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو  اختصاصی با صبح زاگرس،درخصوص طرح استیضاح رئیس جمهور با اشاره به اینکه باید توجه داشت که بحث استیضاح رئیس جمهور در مجلس می تواند نظر عده ای باشد و عده ای هم موافق این طرح نباشند گفت : به نظر هم می رسد بحث استیضاح رئیس جمهور درست نباشد و این موضوع در مجلس همچنان در حد بحث و هنوز هم نهایی نشده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

 مشکلات در کنار کرونا

,  مشکلات در کنار کرونا,

وی افزود:البته بنده نمی خواهم به این موضوع استیضاع ورود کنم ، به جهت اینکه تمام دنیا درگیر مشکلاتی هستند و فقط مشکل کشورمان نیست و اگر امروز در کل دنیا بحث کرونا مطرح است اینجا هم در کنار کرونا درگیر مشکلات دیگری هم هستیم.

,

, ,

جهانگیرزاده درادامه تصریح کرد:البته مشکلاتی در داخل کشورمان وجود دارد و کسی هم نمی تواند منکر این امر شود اینکه با استیضاح رئیس جمهور این مشکل حل خواهد شد این نظر بنده نیست،البته بحث براین است که به جای طرح این موضوع دولت را بایستی کمک کنند،هرچند مجلس هم تا به امروز تا جایی که توانسته همکاری لازم را انجام داده و به نوعی هم دست دولت را گرفته است.

,

استیضاح یا گرفتن ماهی از آب گل آلود؟

, استیضاح یا گرفتن ماهی از آب گل آلود؟, استیضاح یا گرفتن ماهی از آب گل آلود؟,

نماینده پارس آباد در مجلس گفت: اصلا بحث استیضاح مطرح نیست و اینکه یک عده ای هم نظرشان بر این است که بخواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند؛اما عده ای از نمایندگان هم هستند که به جای این امر معتقدند که باید دولت را کمک کنیم و دست دولت را بگیریم ،هرچند دولت کاستی های بسیار زیادی دارد و می توانست بهتر از این هم عمل کند و برنامه ای برای رفع رمشکلات مردم داشته باشد.

,

مخالف طرح استیضاح رئیس جمهور

, مخالف طرح استیضاح رئیس جمهور, مخالف طرح استیضاح رئیس جمهور,

وی افزود:به هرحال مجلس نمی تواند نسبت به عملکرد دولت بی تفاوت باشد، اگرچه باید با همکاری با دولت مشکلات کشور را حل کنند و ما عده ای از نمایندگان مجلس با این طرح مخالف هستیم که با استیضاع بشود مشکلات کشور را مرتفع کرد.

,

عدم احساس مسئولیت

, عدم احساس مسئولیت, عدم احساس مسئولیت,

جهانگیرزاده ادامه داد:متاسفانه یک سری از مسئولین احساس مسئولیت نمی کنند یا اینکه خودشان را عضوی از این مملکت نمی دانند،انقلابی عمل نمی کنند و راه و آرمان شهداء را گم کرده اند،بنابراین بارها به مسئولین دولتی مطرح کرده ایم که آمده ایم تا دست شماها را بگیریم و یاری تان کنیم اما اینکه آنها نمی خواهند به هر نیت و هدفی از مجلس کمک بگیرند، خود جای بسی تامل دارد.

,

مردم غرق درمشکلات

, مردم غرق درمشکلات,

نماینده پارس آباد در مجلس اظهارکرد: بنابراین امروز مردم در مشکلات غرق شده اند،به هرحال خودمان هم از مردم هستیم اما عده ای در بدنه دولت احساس مسئولیت نمی کنند،بارها هم عرض کرده ایم و به اطلاع رئیس جمهور هم رسانده ایم که متاسفانه تا به امروز نتیجه ای حاصل نشده است.

,

مجلس در دوراهی استیضاح

, مجلس در دوراهی استیضاح, مجلس در دوراهی استیضاح,

وی افزود:مجلس در دوراهی استیضاح مانده است،هرچند به نظر بنده استیضاع کلید حل مشکلات کشور نیست،به هرحال دولت باید از مجلس کمک بگیرد و نظر بخواهد چرا که مشکلات کشورمان خیلی زیاد تر این موضوعات است گرچه قیمت خودرو،دلار ، کالاها و از طرفی حقوق پایین مشکلات زیادی را برای مردم ایجاد کرده است.

,

 جهانگیرزاده درادامه گفت:معتقدم که حل مشکلات با همکاری مجلس و دولت میسرخواهد شد،و باورکنید که کل نمایندگان مجلس برای حل مشکلات مردم و یاری دولت آماده اند درحالی که یک سری نهاده های دامی و کشاورزی حدود 4ماه است که در بنادر جا خشک کرده اند که  آزاد کردن و در اختیار مردم گذاشتن که دیگر زور و کارشناس خارجی نمی خواهد.

,

بی توجهی دولت به راهکارهای مجلس

, بی توجهی دولت به راهکارهای مجلس, بی توجهی دولت به راهکارهای مجلس,

نماینده پارس آباد در مجلس تصریح کرد: ما می خواهیم دست دولت را بگیریم و مشکلات کشورمان حل شود،آز آنطرف آمریکا و اسرائیل هم دارند فشار می آورند ،اگر ما هم در داخل کشور به دولت فشار بیاوریم این امر منطقی به نظر نمی رسد،اما اینکه دولت را کمک کنیم همه اتفاق نظر دارند اما از طرفی هم دولتی ها خیلی کم از راهکارهای مجلس استقبال می کنند.جهانگیری نمی تواند عهده دار مسئولیت رئیس جمهور باشد

, جهانگیری نمی تواند عهده دار مسئولیت رئیس جمهور باشد,

, , , ,

راستی افزود: اگر رئیس جمهور بخواهد استیضاح بشود آقای جهانگیری نمی تواند عهده دار مسئولیت وی باشد، زیر آقای جهانگیری به عنوان معاون رئیس جمهور خود الان در میدان کار است و اکثر مسئولیت های رئیس جمهور را معاون ایشان انجام می دهند و جهانگیری در این وضعیت آشفته اقتصادی چه کاری برای بهبود معیشت و اقتصاد مردم کرده است؟ معلوم است از این تیم  کاری بر نمی آید اگر بر می آمد که وضعیت کشور این نبود، به هر حال رئیس جمهور بیایند صحن ببینیم چه می شود.

,

راستی در خصوص اینکه چرا مجلس به جای استیضاح نمی آید و به دولت فشار بیاورد تا وارد میدان بشود و کار کند تا مشکلات اقتصادی مردم بر طرف بشود نیز گفت: مطمئن باشد تا آخرین درجه فشار را مجلس آورده متاسفانه از این طریق نتیجه ای نگرفت، شما کی دیدید که همزمان هفت الی هشت وزیر در کمیسیون ها باشند.

,

استیضاح دردی از دردها رو هم دوا نمی کند

, استیضاح دردی از دردها رو هم دوا نمی کند, استیضاح دردی از دردها رو هم دوا نمی کند,

وی افزود: امضاء کنندگان استیضاح رئیس جمهور می دانند این استیضاح دردی از دردها رو هم دوا نکند.

,

راستی در ادامه بیان کرد: نمی شود که مملکت را این طور رها کرد، اگر کمیته جهادی بفرستیم وسط میدان بهتر این اینها کار می کنند، با وجود این همه ابزار و تجهیزات، و این همه نیروی انسانی متخصص این وضع نشان دهند مدیریت ضعیف است، ما نه منابع کم داریم و نه پتانسیل نیروی انسانی متخصص بلکه در بخش مدیریت و روحیه جهادی ضعف داریم.

,

روحیه جهادی درکار

, روحیه جهادی درکار, روحیه جهادی درکار,

این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: نشستن و از دور دستور دادن چاره مشکلات مملکت نمی شود، همانند سپهبد شهید "حاج قاسم سلیمانی" باید طرف برود و بگوید بیاید و نگوید بروید من هم می آیم.

,

وی در پایان افزود: به هر حال اینکه می گویند بروید من هم می آیم و بعد خودش هم نیاید مشکل ماست این نشان می دهد که روحیه جهادی در اینجا جایش خالی است و  حتما باید چاره اندیشی بشود، نمی شود که این طور وضعیت را رها کرد و  الان واقعا مردم در موضوع معیشت خیلی مشکل دارند، ببینید اکثر خانواده ها جوان بیکار تحصیل کرده در خانه دارند و متاسفانه فرزندان شرمنده پدر و مادر هستند و برعکس و این وضع غیر قابل تحمل شده است و حتما باید چاره اندیشی در این خصوص بشود.
 

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه