اخبار داغ

مس به دنبال رتبه های بالای جدول است

کسایی پور: بیشترین بازیکن بومی را داریم/ محاسن لیگ برتر بسکتبال باید از معایبش بیشتر باشد

کسایی پور: بیشترین بازیکن بومی را داریم/ محاسن لیگ برتر بسکتبال باید از معایبش بیشتر باشد
سرمربی تیم بسکتبال مس کرمان گفت: باید لیگ برتر بسکتبال را به نوعی برگزار کنیم تا در نهایت محاسن آن از معایبش بیشتر باشد.
[

 محمد کسایی پور سرمربی تیم بسکتبال مس کرمان در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در مورد برگزاری لیگ برتر بسکتبال اظهار داشت: برگزاری لیگ برتر بسکتبال در شرایط سخت کنونی قطعا معایب و محاسنی دارد که ما باید تلاش کنیم در نهایت محاسن آن بیشتر باشد. قطعا شرایطی که کرونا برای ورزش ما رقم زده امکان برگزاری بازیها بصورت گذشته را از ما گرفته و برای همین باید با رعایت دقیق پروتکل‌ها سمت و سو را به طرفی ببریم که مشکلاتمان کمتر شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

کسایی پور در مورد متمرکز بودن بازیها تاکید کرد: تجربه برگزاری لیگ والیبال به صورت رفت و برگشت به ما نشان داد که این نحوه برگزاری در شرایط فعلی آسیبهای زیادی را به تیم ها و بازیکنان وارد می‌کند. برای همین برگزاری دور رفت لیگ برتر بسکتبال این فرصت را بوجود می آورد تا تیمها از رفت و آمدهای غیرضروری پرهیز کنند و تمام توجه و تمرکزشان روی بسکتبال باشد. البته که باید در همین روزهای مسابقه چه در درون سالنها چه در خارج سالن رعایت دقیق پروتکلها را درنظر داشته باشیم.

,

سرمربی تیم بسکتبال مس کرمان در مورد شرایط این تیم برای حضور در لیگ برتر بسکتبال تصریح کرد: فصل گذشته هدف اصلی ما باقی ماندن در لیگ برتر بود ولی برای این فصل سعی می کنیم در بالای جدول قرار داشته باشیم. تیم ما از نظر داشتن بازیکنهای بومی در صدر قرار دارد و نزدیک به 10 بازیکن جوان و بومی را در اختیار داریم و تلاش می‌کنیم برای ادامه راه نیز به این تعداد اضافه کنیم.

,

کسایی پور در پایان به حضور بازیکنهای خارجی در تیمش اشاره کرد و گفت: در تلاشیم یک یا دو بازیکن خارجی هم به ترکیب تیم اضافه کنیم و شاید این اتفاق در مرحله حذفی رقم بخورد. نورویل کری بازیکن 27 ساله و 202 سانتی متری که اهل ویرجینا آیلند انگلیس است، با مسی‌ها قرارداد بست. این بازیکن که در موقعیت 4 و 5 بازی می‌کند، سابقه حضور در باشگاه‌های فرانسه، هلند و پرو را در کارنامه دارد.
انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه