اخبار داغ

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس:

با استیضاح رئیس جمهور مخالفم/ تفرقه و ناراحتی از دستاوردهای آن

با استیضاح رئیس جمهور مخالفم/ تفرقه و ناراحتی از دستاوردهای آن
محمد رشیدی, نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی یکی از مخالفان طرح استیضاح رئیس جمهور است و به اعتقاد او این کار دستاوردی جز تفرقه و ناراحتی ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد رشیدی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد ،اظهار داشت: به چند دلیل استیضاح رئیس جمهور در شرایط فعلی به صلاح نیست. تا زمانی که استیضاح اعلام وصول شود و در صحن مجلس رای آورد چند ماه طول می‌کشد و از آنجا هم که معاون اول رئیس جمهور سه ماه می‌تواند جایگزین وی شود و البته معاون اول هم با رئیس جمهور تفاوتی ندارد بلکه بر همان رویه و روش است، پس با استیضاح مخالف هستیم.

رشیدی خاطرنشان کرد: اگرچه به کم‌کاری های دولت انتقاد داریم اما مخالف استیضاح هستیم و این به معنای موافقت با عملکرد دولت نیست؛ بنده جزو مخالفین و منتقدین عملکرد فعلی دولت هستم.

وی بیان کرد: در حال حاضر در قوه مجریه کم‌کاری، آشفتگی، بی برنامگی و عدم ارتباط با سایر قوا دیده می‌شود اما با این حال استیضاح در شرایط فعلی به صلاح نیست.

رشیدی تصریح کرد: با استیضاح، آقای جهانگیری هم سه ماه به عنوان رئیس‌جمهور جایگزین خواهد شد که با لحاظ تعطیلی ۱۵ روزه کشور در آغاز سال، ۲ ماه فرصت باقی خواهد ماند پس چرا دو ماه زودتر انتخابات برگزار شود در آن صورت چه دستاوردی جز تفرقه و ناراحتی نصیب مملکت خواهد شد ضمن اینکه توپ هم در زمین مجلس خواهد افتاد که نگذاشتند دولت کار کند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: همچنین فشارهای خارجی و تحریم های حداکثری بر کشور تحمیل شده که به همبستگی، وحدت و همکاری قوا نیاز دارد. اگر قرار باشد که در داخل کشور هم دچار تشتت و در هم ریختگی شویم آنچه که دشمنان با هدف فروپاشی کشور می‌خواهند، رقم می خورد.

وی خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری هم تاکید کردند که همه دولت‌ها تا آخر برنامه های خود را انجام دهند؛ البته نمی‌خواهیم از معظم له هزینه کنیم بلکه بر اساس آنچه امروز وجود دارد عقلانیت نمی پذیرد که این کار انجام گیرد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: وظیفه نمایندگان مجلس این است با سوال، تفحص، پیگیری، اعمال نظارت و درخواست بیشتر از قوه مجریه سعی کنند برنامه های دولت بر روالی قرار گیرد که در این مدت باقیمانده نهایت تلاش در خدمتگزاری به مردم انجام شود.

رشیدی تصریح کرد: با استیضاح هیچ اتفاق خوبی برای مردم رخ نخواهد داد جز اینکه شاهد از هم گسیختگی داخلی و شادی دشمنان خارجی خواهیم شد.

وی عنوان کرد: درصدد هستیم نمایندگان مجلس کمک کنند مشکلات مرتفع شود و در حد توان چند طرح خوب مطرح شود تا دولت را وادار کنیم که رویه خود را به سمت خدمت بیشتر به مردم سوق دهد بر همین مبنا در شرایط فعلی با استیضاح مخالف هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه