اخبار داغ

کلیات طرح نقل و انتقال سوابق بیمه در کمیسیون بهداشت و درمان تصویب شد

کلیات طرح نقل و انتقال سوابق بیمه در کمیسیون بهداشت و درمان تصویب شد
کلیات طرح نقل و انتقال سوابق بیمه یا بازنشستگی بین صندوق های بازنشستگی در کمیسیون بهداشت و درمان تصویب شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ زهرا شیخی سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس درباره نشست امروز (سه شنبه 29 مهرماه) کمیسیون متبوعش اظهارداشت:  رئیس مرکز پژوهش‌ها در نشست صبح کمیسیون حضور یافت و درباره اولویت های تقنینی در حوزه بهداشت و درمان بحث و بررسی صورت گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی افزود: اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در نشست امروز خود به طرح مربوط به آموزشگاه های آزاد و فنی حرفه ای به دلیل مغایرت با اصل ۷۵ قانون اساسی رای مثبت نداد.
,
 
,
شیخی با اشاره به گزارش میرمحمدی رئیس کمیته اقتصاد سلامت و تجهیزات پزشکی در جلسه عصر کمیسیون درباره روند واردات تجهیزات پزشکی و مشکلات تولید کنندگان، گفت:  جلسه‌ای با حضور مسئول تجهیزات پزشکی سازمان غذا و دارو، رئیس هیات امنای ارزی وزارت بهداشت و جمعی از تولید کننده‌ها و وارد کنندگان تجهیزات پزشکی تشکیل شد و در این جلسه تولید کنندگان و وارد کنندگان به ارائه مشکلات خود پرداختند.
,
 
,
سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تصریح کرد: مقرر شد تا تولید کننده‌ها و وارد کنندگان تجهیزات پزشکی مشکلات و پیشنهاداتشان را به صورت مکتوب به کمیسیون ارائه دهند تا کمیسیون برای رفع مشکلات آنها اقدامات لازم را صورت دهد.
,
 
,
وی با بیان اینکه کلیات طرح نقل و انتقال سوابق بیمه یا بازنشستگی بین صندوق های بازنشستگی  در کمیسیون بهداشت و درمان تصویب شد، گفت: کمیسیون ضمن تصویب طرح تسهیل صدور برخی مجوزهای کسب و کار آن را برای بررسی بیشتر به کمیته طرح ها و لوایح ارجاع داد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه