اخبار داغ

دستور دادستان کل کشور در پی رسیدگی دقیق و سریع به پرونده شهید امر به معروف

دستور دادستان کل کشور در پی رسیدگی دقیق و سریع به پرونده شهید امر به معروف
رئیس دفتر دادستان کل کشور با حضور در منزل شهید امربه معروف و نهی از منکر از خانواده شهید دلجویی و مراتب تبریک و تسلیت حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری دادستان کل کشور را به ایشان ابلاغ کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دادستانی کل کشور، علی اکبر بختیاری عصر سه شنبه ضمن عرض تسلیت و همدردی خطاب به خانواده شهید محمدی افزود: راه و مسیری که شهید محمدی انتخاب کرده است همان راه امام حسین (ع)  در احیا امر بمعروف و نهی از منکر است.  

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
این مقام قضایی خاطرنشان کرد: امر به معروف و نهی از منکر یک واجب و ارزش والای دینی است و شهید محمدی عزیز پرچم آن را به دوش گرفتند تا این مسیر الهی همچون گذشته روشن و درخشان بماند.
,
 
,
دادیار دادسرای دیوانعالی کشور اظهارداشت: دادستانی در حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر متعهد است و در برخورد با اراذل و اوباش قاطعانه برخورد کرده و اجازه نخواهد داد امنیت و آسایش مردم را مخدوش کنند.
,
 
,
بختیاری ضمن ابلاغ پیام تسلیت دادستان کل کشور به خانواده شهید محمدی گفت: دادستان کل کشور مدافع جدی آمران به معروف و ناهیان از منکر است و در خصوص پرونده شهید عزیز هم دستورات لازم مبنی بر رسیدگی توام با سرعت و قاطعیت لازم و در چارچوب قانون صادر کرده اند.
,
 
,
در این دیدار پاشایی مشاور دادستان کل کشور و هاشمی مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی نیز بختیاری را همراهی کردند.  
,
 
,
براساس این گزارش،  محمد محمدی از بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج انصار الامام تهران، ۲۷ مهر ماه سال جاری حوالی ساعت ۱۹ در درگیری با هفت نفر از اراذل و اوباش در منطقه تهرانپارس مورد ضرب و جرح با چاقو قرار گرفت و به شهادت رسید.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه