اخبار داغ

فرماندار زنجان:

زنجان از لحاظ شیوع کرونا در وضعت خطرناکی است

زنجان از لحاظ شیوع کرونا در وضعت خطرناکی است
عسگری فرماندار زنجان وضعیت کرونایی زنجان را خطرناک اعلام کرد و گفت: هر روز تعداد مبتلایان به کرونا در زنجان افزایش می‌یابد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه زنجان در حال حاضر به لحاظ شیوع بیماری کرونا در وضعیت خطرناکی قرار دارد اظهار کرد: هر روز شاهد افزایش تعداد مبتلایان به کرونا هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به اینکه امروز شیوع بیماری کرونا خانوادگی شده و این موضوع نگران کننده است افزود: سرعت شیوع کرونا در این دوره بسیار زیاد است و تنها راه مقابله هم استفاده از ماسک و رعایت موارد بهداشتی است.

,

فرماندار زنجان با بیان اینکه تعداد مراجعات به مراکز 16 ساعته حوزه سلامت که بررسی اولیه افراد مبتلا را انجام می‌دهند افزایش چشمگیری داشته است عنوان کرد: تعداد مراجعان به دو برابر رسیده است.

,

وی با بیان اینکه استفاده مردم از ماسک افزایش یافته اما حدود 10 تا 15 درصد از مردم همچنان از ماسک استفاده نمی‌کنند ابراز کرد: ماسک به اندازه کافی در داروخانه‌ها و برخی از فروشگاه‌های سطح شهر زنجان با قیمت 1000 تا 1300 تومان در بین مردم عرضه می‌شود و کمبودی از لحاظ توزیع ماسک در زنجان وجود ندارد.

,

عسگری با تاکید براینکه نظارت براصناف به شدت افزایش یافته است ابراز کرد: رعایت بهداشت توسط اصناف نسبت به گذشته بهتر شده اما گاها مشاهده می‌شود تعدادی هم رعایت نمی‌کنند و با اصنافی که پروتکل بهداشتی را رعایت نکند قطعا برخورد خواهد شد.

,

وی با تاکید براینکه فعالیت رستوران‌ها و غذاخوری‌ها نیز رصد می‌شود عنوان کرد: عموما رستوران‌ها به صورت بیرون بر فعالیت می‌کنند اما گاها خبرهایی از سرویس دهی برخی از رستوران‌ها در محل شنیده می‌شود که در صورت مشاهده برخورد جدی انجام خواهد شد.

,

فرماندار زنجان در مورد برگزاری کلاس‌های مدارس روستایی به صورت حضوری گفت: در حال حاضر شرایطی که در زنجان داریم امکان برگزاری کلاس‌ها به صورت حضوری وجود ندارد و ستاد کرونا استان نیز تصمیمی در مورد این موضوع نگرفته است.

,

وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش بسته‌های آموزشی برای مدارس روستاهایی که اینترنت ندارند تهیه می‌کند افزود: پیگیری خواهیم تا این بسته‌ها در کمترین زمان در بین این دانش آموزان توزیع شود.

,

عسگری خاطر نشان کرد: بعد از عبور از این محدودیت‌ها قطعا کلاس‌ها در مدارس روستایی به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه