اخبار داغ

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان مطرح کرد؛

استیضاح روحانی ناکارآمدی 7 ساله دولت را جبران نمی کند/ شوک سیاسیِ حذف رئیس جمهور؛ چالشی مضاعف بر کرونا، تحریم و معیشت مردم

استیضاح روحانی ناکارآمدی 7 ساله دولت را جبران نمی کند/ شوک سیاسیِ حذف رئیس جمهور؛ چالشی مضاعف بر کرونا، تحریم و معیشت مردم
علی حدادی گفت: مجلس باید با قدرت و صلابتی که دارد مطالبه گری را در دستور کار قرار دهد تا امور طی ماه های آخر در دولت به خوبی پیش برود چرا که استیضاح بی فایده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار تیتریک، گفت: طبق قانون اگر رئیس جمهور استیضاح شود با توجه به زمانی که صرف این موضوع خواهد شد در صورت عملیاتی شدن، معاون اول مسئولیت را بر عهده می گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
علی حدادی افزود: 7 سال و نیم دولت برای مردم کار نکرده است و در حال حاضر با توجه به چند ماهی که از عمر دولت باقی مانده است استیضاح راه چاره نیست، اگر چه بر اساس جمع بندی های انجام شده بحث ما این است که امروز شوک اقتصادی به جهت ناکارآمدی دولت به کشور وارد شده و اقدام به موقعی در این زمینه صورت نگرفته است.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه اقدامات دولت موجب حتی موجب هدر رفت ارز و نوسان سکه شد، اظهار داشت: رئیس جمهور باید پاسخگوی سوالات مردم در مجلس باشد و تاکید ما بر این است که آقای روحانی و وزرا باید در مجلس حضور پیدا کنند لذا از این جهت مجلس می تواند موتور محرکه ای برای دولت باشد.
,
 
,
حدادی تصریح کرد: نظر رهبر معظم انقلاب بر این است که مجلس مجری نیست و ریل گذاری را بر عهده دارد، همچنین اگر رئیس جمهور استیضاح شود علاوه بر شوک اقتصادی، یک شوک سیاسی هم به کشور وارد خواهد شد  و برای مردم آورده ای ندارد، اگر چه معتقد هستیم دولت ناکارآمد بوده و کوتاهی هایی داشته است.
,
 
,
وی گفت: مجلس باید در 6 الی 7 ماه باقی مانده از دولت، موتور محرکه ای برای قوه مجریه باشد چرا که استیضاح فایده ای ندارد، مجلس می تواند هریک از وزرا یا رئیس جمهور را نسبت به وظایفی که بر عهده دارند مورد سوال قرار دهد و پیگیری های جدی داشته باشد زیراامروز علاوه بر تحریم کرونا هم بر مشکلات مردم اضافه شده است.
,
 
,
حدادی افزود: مجلس باید با قدرت و صلابتی که دارد مطالبه گری را در دستور کار قرار دهد تا امور طی ماه های آخر در دولت به خوبی پیش برود، در نتیجه تا این لحظه معتقد هستم استیضاح نمی تواند کارایی لازم را داشته باشد زیرا بعد از روحانی جهانگیری طبق قانون در راس کار قرار می گیرد و هیچ سودی نخواهد داشت.
,
 
,
نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در خاتمه خاطر نشان داشت: متاسفانه عده ای خاصی در خارج از کشور بر طبل استیضاح روحانی می کوبند و در نظر دارند این بحث را دنبال کنند در نتیجه نباید روی استیضاح مانور داد.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
,
 
,
 
,
 
,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه