اخبار داغ

سلیمی:

وزیر صمت از برنامه های حذف دلالان و واسطه ها خبر داد

وزیر صمت از برنامه های حذف دلالان و واسطه ها خبر داد
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه غیرعلنی امروز مجلس وزیر صمت از برنامه این وزارتخانه برای حذف دلالان و واسطه‌ها از زنجیره توزیع کالا و همچنین تأمین مواد اولیه خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست غیرعلنی امروز مجلس گفت: در این جلسه نمایندگان نقطه نظرات و انتقادات خود را پیرامون مسائل مختلف از جمله نفوذ دلالان در بحث توزیع نهاده‌های دامی و خودرو و... مطرح کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: به عنوان مثال نفوذ دلالان در بخش خودرو باعث شده تا ورق فولاد و قطعات یک و نیم برابر قیمت به دست خودروسازان برسد که این مسأله تأثیر قابل توجهی در افزایش قیمت خودرو در کشور دارد.

,

عضو هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: به طور کل نمایندگان انتقادات خود را از نفوذ دلالان هم در زنجیره توزیع کالا و هم در بحث تأمین مواد اولیه مطرح کردند.

,

سلیمی خاطرنشان کرد: در جلسه امروز علیرضا رزم حسینی وزیر صمت از برنامه این وزارتخانه برای حذف دلالان و واسطه‌ها از زنجیره توزیع کالا و همچنین تأمین مواد اولیه خبر داد.

,

وی افزود: رزم حسینی بر این نکته تأکید داشت که نتایج اقدامات این وزارتخانه در حذف دلالان به زودی برای مردم ملموس خواهد بود و نتایج این اقدامات را خواهند دید.

,

عضو هیات رئیسه مجلس در پایان گفت: جمع‌بندی جلسه امروز این بود که عمده مشکل در حوزه ضعف مدیریت در داخل است که باید مرتفع شود.

,

 

,

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ک

,

منبع: فارس

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه