اخبار داغ

رئیس مخابرات استان کرمانشاه:

مشکلی در شبکه ارتباطی مخابرات استان کرمانشاه وجود ندارد

مشکلی در شبکه ارتباطی مخابرات استان کرمانشاه وجود ندارد
مسیب قبادیان, مدیرعامل مخابرات منطقه کرمانشاه گفت: مشکلی در شبکه ارتباطی مخابرات وجود ندارد و در حال انجام مانیتور کردن اینترنت برای شبکه‌های خانگی و موبایل هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسیب قبادیان در این خصوص به خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد گفت: درباره پاسخ به چرایی کاهش سرعت اینترنت اظهار داشت: در حال انجام مانیتور کردن اینترنت برای شبکه‌های خانگی و موبایل هستیم همچنین اینترنت شبکه های خانگی علاوه بر اینکه از شرکت مخابرات تأمین می‌شوند چند شرکت دیگر نیز در راستای خدمات رسانی به مشترکین اینترنت فعالیت می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,

رئیس مخابرات استان کرمانشاه با بیان اینکه مشکلی در شبکه ارتباطی مخابرات وجود ندارد، افزود: مشترکان adsl اگر با مشکلی مواجه هستند باید در ابتدا مشکل را از طریق شرکت های ارائه دهنده خدمات که دارای دفاتر نمایندگی، فروش و پشتیبانی هستند، پیگیری کنند.

,

قبادیان تصریح کرد: البته استفاده از شبکه مجازی به خاطر ویروس کرونا افزایش یافته و ممکن است برخی محتوا های استفاده شده نظیر شبکه شاد و ... به دلیل ترافیک در شبکه کندی داشته باشند و مشترکین در ارسال و دریافت فایل با کندی مواجه باشند و این را به سرعت اینترنت تعمیم دهند.

,

وی عنوان کرد: مشترکین باید بررسی کنند که آیا تنها در استفاده از یک سایت خاص مشکل دارند یا در بازکردن همه سایتها.

,

قبادیان گفت: پهنای باند شبکه مخابرات استان کرمانشاه ۲۰ مگابیت در ثانیه است که در حداکثر ترافیک نیز ۷۰% اشغال می شود و در اوج ترافیک نیز ظرفیت خالی وجود دارد.

,

وی با بیان اینکه شبکه موبایل هم به طور مداوم رصد می شود، افزود: در این راستا شاخص های کیفی رصد می شود هرجا نیاز به ارتقا از نسل سه به چهار و چهار به چهار و نیم باشد انجام می شود.

,

قبادیان گفت: هرجا ترافیک بالا باشد و نیازمند افزایش پهنای باند باشد در دستور کار قرار خواهد گرفت.

,

وی تصریح کرد: مشکلی در شبکه ارتباطی کشور وجود ندارد زیرا محتواهای مختلف تامین کننده های متفاوتی دارند یا استفاده از فیلتر شکن ها ممکن است بر روی سرعت و کیفیت اثرگذار باشد اما منشاء آن از زیرساختهای مخابرات نیست.

,

قبادیان بیان کرد: در حوزه اینترنت و دیتا توسعه شبکه فیبر داخل شهری را در دست اجرا داریم تا در نقاطی که زیر ساخت فیبر فراهم است امکان واگذاری فیبر خانگی را مهیا کنیم.

,

وی افزود: در حوزه تلفن ثابت تعدادی از تجهیزات جدید استفاده شده که در ارتقای کیفیت و سرعت تاثیر دارد و در کرمانشاه و برخی شهرستان های متقاضی توسعه انجام خواهد شد.

,

قبادیان خاطرنشان کرد: در حوزه تلفن همراه روستایی درصدد تقویت پوشش نقاط روستایی هستیم و تعدادی از روستاها تا پایان امسال به اینترنت متصل خواهند شد.

,

وی افزود: همچنین زیر ساخت فیبر نوری در بسیاری از نقاط روستایی فراهم می‌شود که در سال های آینده می تواند توسعه ارتباطی مناطق محروم را ایجاد کند.

,

قبادیان گفت: در بحث موبایل هم در نقاط شهری و روستایی سایتهای جدید به شبکه اضافه می شود که هم سرعت، هم کیفیت و هم پوشش را نسبت به قبل افزایش می دهد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه