اخبار داغ

مدیر آموزش و پرورش لردگان:

اولیاء اخذ اجباری «کمک به مدرسه» را گزارش کنند/ سرانه هر دانش‌آموز برای مقابله با کرونا بیش از ۸ هزار تومان است

اولیاء اخذ اجباری «کمک به مدرسه» را گزارش کنند/ سرانه هر دانش‌آموز برای مقابله با کرونا بیش از ۸ هزار تومان است
طهماسبی لردگان گفت: سرانه هر دانش آموز برای دستورالعمل‌های بهداشتی و مقابله با کرونا حدود ۸ هزار تومان است و مدیران مدارس اجازه پول گرفتن از دانش‌آموزان به صورت اجبار را ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به  نقل از جهانبین نیوز؛ طهماسبی،‌ در پاسخ به اینکه چرا مدارس تحت عناوین مختلفی از جمله تامین هزینه مربوط به برگزاری مراسم در مناسبت‌ها یا تامین مواد بهداشتی اقدام به اخذ هزینه از خانواده‌ها می‌کنند، اظهار کرد: هرگونه دریافت وجه از اولیاء باید با رضایت آنها همراه بوده و نباید جنبه اجبار داشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,

وی در خصوص سرانه هر دانش آموز بیان داشت: سرانه هر دانش آموز برای دستورالعمل‌های بهداشتی و مقابله با کرونا حدود ۸ هزار تومان است و مدیران مدارس اجازه پول گرفتن از دانش‌آموزان به صورت اجبار را ندارد و در صورت مشاهده و یا گزارش، حتماً برخورد قانونی با عوامل آن می شود.
 
مدیر آموزش و پرورش شهرستان لردگان گفت: اولیای دانش آموزان می توانند به صورت داوطلبانه  به مدرسه کمک کنند در غیر اینصورت هیچگونه اجباری نیست.
 
طهماسبی ادامه داد: خانواده‌ها در صورت بروز هرگونه تخلفات از طرف مدارس می‌توانند با ارائه مستنداتی که دارند بازرسین آموزش و پرورش را از طریق تلفن پاسخگویی به شکایات به شماره 34445500 اعلام نمایند.
 
 وی همچنین از نحوه آموزش دانش آموزان در اوضاع کرونایی گفت: نیمی از دانش آموزان این منطقه به صورت حضوری و نیمه دیگر به صورت غیر حضوری در حال آموزش هستند.

طهماسبی افزود: اولویت آموزش و پرورش اول سلامت دانش آموزان و بعد آموزش است که همه مدارس ما روزانه عملیات ضدعفونی محیط و کلاس ها را دارند و که به صورت مستمر توسط بازرسین آموزش و پرورش و یا شبکه بهداشت از مدارس بازرسی هایی جهت رعایت بهداشت را دارند.
 
وی در پایان از نحوه آموزش درشهرستان لردگان گفت: در زمینه اینترنت زیرساخت‌هایی در مدارس انجام شد و نیازمند به زیرساخت‌های دیگری نیز هست اما معلمان از طریق حضوری و یا مجازی با استفاده از برنامه شاد به دانش آموزان آموزش و کلاس ها را دایر می کنند.

وی گفت: دانش آموزانی که حضوری یا مجازی نمی توانند در کلاس ها شرکت کنند از رسانه ملی (تلویزیون) می توانند استفاده کنند و کسانی که به  تلویزیون دسترسی ندارند جزوات یا طرح درس هایی به صورت هفتگی برای این دانش آموزان تهیه می شود تا آموزش لازم را ببینند.  

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,


 
انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه