اخبار داغ

گلایه استاندار کرمان از غیبت متولیان اقتصادی در جلسات ستاد تنظیم بازار

گلایه استاندار کرمان از غیبت متولیان اقتصادی در جلسات ستاد تنظیم بازار
استاندار کرمان گفت: بازار، قیمت ها و گرانی، یکی از نگرانی های اصلی مردم است؛ بنابراین جلسه تنظیم بازار، بسیار مهم است و هیچ عذری از غائبین جلسه امروز ستاد تنظیم بازار استان کرمان پذیرفته نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ ستاد تنظیم بازار متشکل از مسئولان اجرایی استانی است که باید با حضور مدیران کل عرصه اقتصاد استان برگزار شود. صبح امروز جلسه ستاد با حضور محمد جواد فدائی استاندار، مهدی حسینی نژاد مدیرکل صنعت، معدن و تجارت شمال استان کرمان در حالی برگزار شد که تعدادی از مدیران ادارات کل مربوط به این ستاد غائب بودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

محمدجواد فدائی در جلسه ستاد تنظیم بازار استان کرمان با تأکید بر اینکه میزان بازرسی‌های انجام شده از اصناف استان کرمان به نسبت تعداد واحدهای صنفی کم است، گفت: میزان بازرسی‌ها از بازار در استان کرمان در ماه آینده باید به 50 درصد میزان فعلی افزایش پیدا کند.

,

استاندار کرمان ضمن ابراز گلایه و انتقاد از عدم حضور تعدادی از مدیران استان کرمان در جلسه امروز بیان کرد: به تمامی دستگاه های نامه ارسال شده است که اگر مدیران امکان شرکت در جلسات را ندارند قبلا اعلام کنند تا اگر جلسه به حد نصاب نمی‌رسد، تشکیل نشود.

,

وی تصریح کرد: بازار، قیمت ها و گرانی، یکی از نگرانی های اصلی مردم است؛ بنابراین جلسه تنظیم بازار، بسیار مهم است و هیچ عذری از غائبین جلسه امروز ستاد تنظیم بازار استان کرمان پذیرفته نیست.

,

فدایی با تأکید بر اینکه مردم از گرانی و عدم نظارت‌ها گلایه دارند و حداقل باید دلایل این وضعیت برای آنها توضیح داده شود، عنوان کرد: مدیران موظف هستند که دلایل گرانی‌ها در بازار و اینکه تا چه اندازه در این افزایش قیمت ها نقش دارند را توضیح دهند.

,

استاندار کرمان با بیان اینکه فلسفه تشکیل این جلسات همفکری و ارائه راهکار است که متاسفانه برخی مدیران حضور فعالی در جلسات ندارند و به عبارت دیگر بود و نبودشان تفاوتی ندارد، خاطر نشان کرد: دو ماه است جلسه ستاد تنظیم بازار استان کرمان با این اهمیت تشکیل نشده است و باید مدیران غایب در این جلسات برخورد شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه