اخبار داغ

پیگیری سوژه‌های مردمی؛

خطر ریزیش کوه در تنها جاده ارتباطی بخش موگرمون لنده+تصاویر

خطر ریزیش کوه در تنها جاده ارتباطی بخش موگرمون لنده+تصاویر
جاده کوهستانی روستاهای بخش موگرمون لنده به دلیل سخت گذر بودن و داشتن پرتگاه های خطرناک در معرض ریزش و انسداد است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صبح زاگرس، راه همواره به عنوان یکی از مهمترین محورهای توسعه فراگیر در دنیا شناخته می شود که توجه به پروژه های راه سازی همواره مورد تاکید همه مسئولان و مردم بوده و خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

پروژه های راه سازی استان کهگیلویه وبویراحمد به دلیل کوهستانی بودن و سخت گذر بودن روند اجرایی طولانی مدت دارند که در این بین عمر یک پروژه ممکن است به دو دهه هم برسد.

,

راه های ارتباطی شهرستان لنده نیز دارای چنین وضعیتی هستند که تنها راه ارتباطی بخش موگرمون به خصوص در تنگ لنده و در پیچ های خطرناک مله موگرمون قبل از مله قوچان بسیار خطر ناک و حادثه آفرین هستند.

,

گردنه مخزن بزرگ آب بخش موگرمون یکی از مناطق ریزشی است که به دلیل شکافتن کوه برای عبور جاده خطر ریزش سنگ از کوه بالادستی جاده همیشه وجود داشته و دارد که اگر ریزشی صورت گیرد تنها راه ارتباطی بخش موگرمون قطع خواهد شد.

,

مرادی از ساکنین بخش موگرمون در گفت و گو با خبرنگار این پایگاه خبری گفت: سال های سال است که این نقطه همیشه ریزش سنگ دارد که خطری جدی برای تردد کنندگان از این جاده است.

,

وی افزود: باتوجه به نزدیک شدن به بارندگی ها و احتمال خطر سقوط سنگ های بزرگ انتظار داریم مسئولان از هم اکنون به فکر چاره جویی برای رفع این مشکل باشند.

,

این شهروند روستایی تصریح کرد: باتوجه به اینکه  این جاده تنها جاده دسترسی به روستاها بخش موگرمون است نیاز است که مسئولان قبل از انسداد جاده تلاش کنند تا نقاط حادثه خیز آن برطرف شود.

,

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:

, تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:, تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه