اخبار داغ

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی؛

جذب نیرو در آموزش و پرورش از طریق دانشگاه فرهنگیان انجام می‌شود

جذب نیرو در آموزش و پرورش از طریق دانشگاه فرهنگیان انجام می‌شود
حجت الاسلام محمد باقری‌بنابی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: بر اساس مصوبه مجلس از این به بعد بغیر از کانال دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه شهید رجایی از هیچ کانال دیگری نیروی جدید جذب آموزش و پرورش نخواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از انعکاس بناب، حجت الاسلام محمد باقری‌ بنابی در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بناب با بیان اینکه بر اساس مصوبه مجلس از این به بعد بغیر از کانال دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه شهید رجایی از هیچ کانال دیگری نیروی جدید جذب آموزش و پرورش نخواهد شد؛ اظهار داشت: از سال های آتی جذب نیروی مورد نیاز آموزش و  پرورش از این طریق خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, انعکاس بناب,

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت صدور مجوز و اداره مهدهای کودک توسط آموزش و پرورش تصریح کرد: اداره مهدهای کودک از سوی بهزیستی بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی بوده و در این خصوص تصمیم گیری با شورای عالی انقلاب فرهنگی است.

,

باقری‌بنابی خاطرنشان کرد: اکثریت مشکلات کشور بخاطر موازی کاری ها در کشور است که باید این موازی کاری ها برچیده شوند.

,

وی با انتقاد از نحوه توزیع کتب درسی در استان آذربایجان شرقی گفت: متأسفانه امسال در بحث توزیع کتب درسی در آذربایجان‌شرقی مشکل داشتیم که امیدواریم این مشکل در سال‌های آتی اتفاق نیفتند.

,

این نماینده مجلس با بیان اینکه هم اکنون حدود ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از دانش آموزان شهرستان بناب فاقد گوشی‌های هوشمند و تبلت هستند؛ اظهار کرد: باید واقعیت ها را قبول کرد و از هرگونه اقدام پوپولیستی اجتناب کرده مردم واقعیت ها را بیان کرد؛ چرا که در شرایط فعلی تأمین بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال اعتبار برای تهیه دو هزار و ۵۰۰ گوشی هوشمندو تبلت امکان پذیر نیست.

,

باقری بنابی ادامه داد: خوشبختانه دروس دانش آموزان از شبکه های مختلف صدا و سیما تدریس می شود که باید دانش آموزان را برای استفاده از کلاس های درسی به سمت تلویزیون سوق داد.

,

وی در ادامه سخنان خود مسئولان آموزش و پرورش شهرستان را مکلف کرد برای جلسه آتی شورای آموزش و پرورش گزارشی مصور و تحلیلی از نتایج کنکور و قبولین شهرستان به همراه رتبه های آنها و بصورت مقایسه ای با دیگر شهرهای استان و حتی کشور تهیه و ارائه کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه