اخبار داغ

گزارشی از وضعیت تنها واحد تولیدی صنعتی ماسک خراسان جنوبی؛

دپوی 200 هزار ماسک تولیدی و نبود بازار فروش/ واردات ماسک به استان و عدم‌حمایت از واحد تولیدی داخل

دپوی 200 هزار ماسک تولیدی و نبود بازار فروش/ واردات ماسک به استان و عدم‌حمایت از واحد تولیدی داخل
رئیس هیئت مدیره واحد تولیدی ماسک مهرادطب گفت: تنها واحد تولیدی دارای مجوز بهداشتی ماسک خراسان جنوبی در حالی مورد بی‌مهری مسئولان استان قرار گرفته که 200 هزار ماسک آماده فروش دارد اما ماسک مورد نیاز استان خراسان‌جنوبی از استان‌های دیگر تأمین می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، با شیوع بیماری کرونا، تولید ماسک در کشور افزایش یافت و واحدهای تولیدی در برخی نقاط ایجاد شد. واحد تولیدی مهرادطب که در زمینه تولید ماسک فعالیت دارد، با وجود تولید هزاران ماسک اما در زمینه فروش مشکلاتی دارد و انبارش پر از ماسک است. مسئول این شرکت تولیدی، از عدم‌همکاری مسئولان، گلایه‌مند است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان,

محمودرضا یوسفی رئیس هیئت مدیره واحد تولیدی ماسک مهرادطب در گفت‌وگو با خبرنگار خاورستان، اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا، این واحد برای تولید ماسک سه لایه بهداشتی در استان خراسان‌جنوبی راه اندازی شده است.

,

وی با بیان اینکه مجموعه تولید ماسک مهراد طب از ابتدای امسال در شهرک صنعتی بیرجند فعالیت خود را آغاز کرده؛ از وجود محدودیت‌هایی در ابتدای کار خبر داد و افزود: قرار بود از سوی استان برای خریداری دستگاه‌ها از چین حمایت شویم اما این حمایت انجام نشد و با پیگیری‌هایی که داشتیم توانستیم تیرماه دستگاه‌ها را از اردبیل وارد و کار را آغاز کنیم.

,

رئیس هیئت مدیره واحد تولیدی ماسک مهراد طب بیان کرد: ماه‌های اول کار، چون سهمیه‌ای برای تولید ماسک به واحد تولیدی ما داده نشده بود، برای تأمین پارچه مشکل داشتیم.

,

یوسفی ادامه داد: با خرید پارچه از بازار آزاد و با نرخ‌های بسیار بالا کار را آغاز و در همان شرایط ماسک مورد نیاز استان را تامین کردیم.

,

وی با بیان این‌که بخش اندکی از ماسک‌های تولیدی، توسط اتاق اصناف و معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند خریداری شد، گفت: متاسفانه حمایتی که باید از مجموعه تولیدی ماسک ما انجام می‌شد تاکنون نشده است.

,

رئیس هیئت مدیره واحد تولیدی ماسک مهراد طب اظهار کرد: سازمان غذا و دارو در بحث خرید ماسک و تامین پارچه در مقطعی که بر عهده آن‌ها بود، همکاری خوبی با این واحد تولیدی نداشت.

,

یوسفی خاطرنشان کرد: پس از این‌که بحث تامین پارچه بر عهده سازمان صمت قرار گرفت، از ابتدای شهریورماه توانستیم سهمیه پارچه برای تولید ماسک را دریافت کنیم.

,

ادارات دولتی از مجموعه ما خرید نمی‌کنند

, ادارات دولتی از مجموعه ما خرید نمی‌کنند, ادارات دولتی از مجموعه ما خرید نمی‌کنند,

وی تصریح کرد: در حال حاضر که پارچه را از شرکت بافتینه تهیه کرده و به تولید انبوه رسیده‌ایم متاسفانه سازمان‌های دولتی از مجموعه ما خرید نمی‌کنند.

,

رئیس هیئت مدیره واحد تولیدی ماسک مهراد طب بیان کرد: سازمان غذا و دارو و بخش پزشکی استان خراسان جنوبی دارای مصرف بالای ماسک است و در شرایط کنونی که شیوع بیماری کرونا بسیار زیاد است، استفاده از ماسک بیش از گذشته افزایش یافته است اما در این شرایط شاهد واردات ماسک از استان‌های دیگر به خراسان جنوبی هستیم و ماسک تولیدی در استان خریداری نمی‌شود.

,

یوسفی اظهار کرد: تاکنون درخواستی از سوی سازمان غذا و دارو برای خرید ماسک به دست ما نرسیده است که بدانیم مشکل ماسک تولیدی ما در چیست؟ کیفیت، قیمت یا دلیل دیگری دارد که تمایلی برای خرید ماسک از این واحد تولیدی وجود ندارد؟

, تاکنون درخواستی از سوی سازمان غذا و دارو برای خرید ماسک به دست ما نرسیده است که بدانیم مشکل ماسک تولیدی ما در چیست؟ کیفیت، قیمت یا دلیل دیگری دارد که تمایلی برای خرید ماسک از این واحد تولیدی وجود ندارد؟,

وی بیان کرد: در این خصوص با معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی مکاتبه کرده و رونوشت آن را به معاون اقتصادی استانداری خراسان‌جنوبی، دفتر نماینده ولی فقیه، فرماندار بیرجند و سرپرست سازمان صمت استان دادم و گفتم واحد تولیدی ما آمادگی تامین ماسک استان با نرخ مصوب را دارد اما تاکنون پاسخی به دست ما نرسیده است.

,

رئیس هیئت مدیره واحد تولیدی ماسک مهراد طب تصریح کرد: واحد تولیدی مهراد طب تنها واحد در استان خراسان جنوبی است که پروانه بهداشتی دارد و با 15 نفر نیرو در دو شیفت مشغول به فعالیت است.

,

, ,

200 هزار ماسک آماده فروش/ بازاری برای فروش نیست

, 200 هزار ماسک آماده فروش/ بازاری برای فروش نیست, 200 هزار ماسک آماده فروش/ بازاری برای فروش نیست,

یوسفی پیشنهاد منع واردات ماسک به استان را داد و افزود: در حال حاضر 200 هزار ماسک تولید شده آماده فروش داریم و روزانه 70 هزار ماسک در این واحد تولید می‌شود.

,

وی بیان کرد: سهمیه پارچه‌ای که سازمان صمت استان برای ما در نظر گرفته، دولتی و این پارچه مختص خراسان جنوبی است لذا ماسک تولید شده اجازه فروش در خارج از استان را ندارد.

,

رئیس هیئت مدیره واحد تولیدی ماسک مهراد طب خاطرنشان کرد: ما آمادگی فروش ماسک با قیمت کمتر از نرخ مصوب در داروخانه‌ها را داریم؛ ضمن این‌که ماسک باید در داروخانه به قیمت 1300 تومان به فروش برسد اما در برخی از داروخانه‌ها شاهد فروش ماسک تا 1700 و دو هزار تومان هستیم.

,

یوسفی بیان کرد: سازمان صمت به دلیل این‌که متولی تأمین ماسک در استان است، تهمیداتی برای واحد تولیدی ما اندیشیده اما تاکنون اتفاقی در این خصوص نیفتاده است.

,

فروشگاه برای عرضه مستقیم ماسک

, فروشگاه برای عرضه مستقیم ماسک, فروشگاه برای عرضه مستقیم ماسک,

وی با بیان این‌که قصد داریم ماسک تولیدی را به صورت مستقیم به دست مصرف‌کننده نهایی برسانیم، افزود: در حال حاضر دنبال این هستیم که بتوانیم داخل شهر با احداث یک فروشگاه، ماسک تولیدی را به صورت مستقیم به دست مصرف‌کننده نهایی برسانیم.

,

رئیس هیئت مدیره واحد تولیدی ماسک مهراد طب عنوان کرد: هدف ما توزیع ماسک با قیمت مصوب دولتی از تولید به مصرف است که ماسک در اختیار مصرف کننده واقعی قرار گیرد و بازار به لحاظ بحث قیمت و تامین، یکنواخت کار کند.

,

سرمایه‌گذاری 3 میلیارد تومانی

, سرمایه‌گذاری 3 میلیارد تومانی, سرمایه‌گذاری 3 میلیارد تومانی,

یوسفی در مورد سرمایه‌گذاری و هزینه‌های انجام شده برای این واحد تولیدی، بیان کرد: بیش از 3 میلیارد تومان ماشین آلات و پارچه برای راه اندازی این واحد تولیدی خریداری شده است.

,

وی خاطرنشان کرد: ماسک تولیدی ما دارای مجوز بهداشتی و استاندارد قانونی است و از این نظر هیچ مشکلی ندارد.

,

تولید روزانه 70 هزار ماسک

, تولید روزانه 70 هزار ماسک, تولید روزانه 70 هزار ماسک,

رئیس هیئت مدیره واحد تولیدی ماسک مهراد طب گفت: اگر از واحد تولیدی ما حمایت، ماسک تولیدی استان خریداری و پارچه مورد نیاز تامین شود، آمادگی تولید بیش از 70 هزار ماسک در روز و افزایش شیفت کاری به سه نوبت را برای تأمین ماسک استان داریم.

,

یوسفی خاطرنشان کرد: سازمان صمت برای راه‌اندازی فروشگاه جهت فروش ماسک تولیدی با ما موافقت کرده و همکاری دارد اما در این شرایط هم ماسک فقط در استان به فروش خواهد رسید و اجازه ارسال به استان‌های دیگر را نداریم.

,

تفاوت نحوه خرید ماسک توسط دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با سایر استان‌ها

, تفاوت نحوه خرید ماسک توسط دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با سایر استان‌ها, تفاوت نحوه خرید ماسک توسط دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با سایر استان‌ها,

وی به تأمین ماسک مورد نیاز داروخانه‌های استان توسط مراکز پخش اشاره کرد و افزود: در سایر استان‌ها، داروخانه‌ها و معاونت غذا و داروی دانشگاه‌های علوم پزشکی به صورت مستقیم از واحدهای تولیدی ماسک را خریداری می‌کنند و تنها در خراسان‌جنوبی تامین ماسک دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از سوی تهران و داروخانه‌ها توسط مراکز پخش انجام می‌شود. 

,

رئیس هیئت مدیره واحد تولیدی ماسک مهراد طب عنوان کرد: مجوز پروانه بهداشتی واحد تولیدی ما از مشهد صادر شده است و طبق صحبتی که با معاونت غذا و داروی مشهد داشتم گفتند ماسک تولیدی استان باید به معاونت غذاوداروی همان استان داده شود و مازاد بر تولید را می‌توانید به استان‌های دیگر و حتی سازمان غذا و داروی مشهد بدهید چراکه مشهد نیاز دارد.

,

یوسفی گفت: معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفته است ماسک مورد نیاز را به صورت مستقیم از واحدهای تولیدی مشهد و شهرهای همجوار خریداری می‌کنند در صورتی که شرایط در خراسان‌جنوبی این‌گونه نیست.

,

وی تصریح کرد: در حال حاضر سازمان غذا و داروی خراسان رضوی خواستار ماسک تولیدی استان خراسان جنوبی است. اکنون چطور است که معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی مشهد خواستار دریافت مستقیم ماسک از واحد تولیدی است اما در معاونت سازمان غذا و داروی بیرجند این امکان فراهم نیست؟

, چطور است که معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی مشهد خواستار دریافت مستقیم ماسک از واحد تولیدی است اما در معاونت سازمان غذا و داروی بیرجند این امکان فراهم نیست؟,

رئیس هیئت مدیره واحد تولیدی ماسک مهراد طب اظهار کرد: اگر قانون باشد که باید برای تمام کشور یکی باشد و اجرا شود؛ چرا شرایط در دو استان متفاوت است؟

,

یوسفی افزود: در حال حاضر ماسک مورد نیاز استان خراسان‌جنوبی را فقط یک نفر وارد می‌کند و داروخانه‌های داخل شهر، ماسک را با یک قیمت و از یک جا خرید می‌کنند.

,

وی خاطرنشان کرد: تمام حرف ما این است وقتی یک نفر دارد ماسک مورد نیاز داروخانه‌های استان را تامین می‌کند چرا معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند این ماسک را از واحد تولیدی استان تهیه نمی‌کند و از استانهای دیگر ماسک وارد می‌شود؟

, تمام حرف ما این است وقتی یک نفر دارد ماسک مورد نیاز داروخانه‌های استان را تامین می‌کند چرا معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند این ماسک را از واحد تولیدی استان تهیه نمی‌کند و از استانهای دیگر ماسک وارد می‌شود؟,

رئیس هیئت مدیره واحد تولیدی ماسک مهراد طب تصریح کرد: هیچ الزامی مبنی بر تامین ماسک داروخانه‌ها از طریق شرکت‌های پخش وجود ندراد که اگر این‌گونه است ما خواستار مشاهده مجوز و بخش‌نامه‌ای که عنوان کرده داروخانه‌های استان ماسک مورد نیاز را از شرکت‌های پخش تهیه کنند هستیم.

,

یوسفی بیان کرد: این‌که معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند اظهار کرده است ما اجازه داریم ماسک تولیدی را خارج از استان به فروش برسانیم، همین مطلب را برای ما مکتوب و به من بدهند.

, این‌که معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند اظهار کرده است ما اجازه داریم ماسک تولیدی را خارج از استان به فروش برسانیم، همین مطلب را برای ما مکتوب و به من بدهند.,

, , ,

سرگردانی واحد تولید ماسک بین صمت و دانشگاه علوم پزشکی

, سرگردانی واحد تولید ماسک بین صمت و دانشگاه علوم پزشکی, سرگردانی واحد تولید ماسک بین صمت و دانشگاه علوم پزشکی,

وی اظهار کرد: معاون اقتصادی استانداری خراسان‌جنوبی و سرپرست صنعت، معدن و تجارت استان نیز مانع فروش ماسک تولیدی استان در خارج از استان هستند در حالی که معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند می‌گوید اجازه داریم ماسک را در خارج از استان به فروش برسانیم همان گونه که اجازه ورود ماسک از خارج استان به خراسان جنوبی وجود دارد؛ اکنون در این شرایط منِ تولیدکننده بین دو سازمان با دو نظر متفاوت سرگردان هستم.

,

رئیس هیئت مدیره واحد تولیدی ماسک مهراد طب بیان کرد: چون سازمان صمت استان پارچه را با نرخ دولتی به ما داده گفته است ماسک تولیدی باید زیر نظر صمت و فقط در خراسان‌جنوبی به فروش برسد.

,

یوسفی توضیح داد: استدلال رئیس سازمان صمت استان برای عدم اجازه ارسال ماسک به خارج استان این است که اگر شرایط کرونا در استان از این حادتر شود و ماسک تولیدی استان به استان‌های دیگر ارسال شود؛ اگر زمانی استان خراسان جنوبی با کمبود و نبود ماسک مواجه شود، سرپرست سازمان صمت چون پارچه مورد نیاز استان را تامین کرده پاسخگو است.

,

وی ادامه داد: با احتمال این‌که شاید یک روزی استان با مشکل تامین ماسک مواجه شود، از منِ تولید کننده داخل، ماسک خریداری نمی‌شود و شاهد واردات ماسک هستیم و با همین احتمال، اجازه فروش ماسک تولیدی استان به خارج استان هم داده نمی‌شود؛ این وسط منِ تولید کننده استانی متضرر می‌شوم و محصول تولیدی من به دلیل مدت زیاد ماندن در انبارها و عدم‌فروش، نابود می‌شود.

, با احتمال این‌که شاید یک روزی استان با مشکل تامین ماسک مواجه شود، از منِ تولید کننده داخل، ماسک خریداری نمی‌شود و شاهد واردات ماسک هستیم و با همین احتمال، اجازه فروش ماسک تولیدی استان به خارج استان هم داده نمی‌شود؛ این وسط منِ تولید کننده استانی متضرر می‌شوم و محصول تولیدی من به دلیل مدت زیاد ماندن در انبارها و عدم‌فروش، نابود می‌شود.,

رئیس هیئت مدیره واحد تولیدی ماسک مهراد طب تصریح کرد: مسئولان استانی برای حفظ واحد تولیدی استان، باید از واحد تولیدی حمایت و خرید کنند نه این‌که از هر طرفی با هر توجیه و احتمالی شرایط را برای من محدود کنند.

,

یوسفی با بیان این‌که در این شرایط سخت اقتصادی حمایت از تولید و جهش تولید چه می‌شود؟ افزود: من این همه محدودیت برای فروش محصولم و عدم خرید از سوی استان را منطقی نمی‌بینم.

,

وی عنوان کرد: دفاتر شرکت‌های پخشی که معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از آن یاد می‌کند همه در تهران و دفاتر خاصی است و در استان خراسان جنوبی شعب مراکز پخش وجود دارد که این‌ها نیز محدود و مشخص شده است.

,

رئیس هیئت مدیره واحد تولیدی ماسک مهراد طب تصریح کرد: هیچ حکمی وجود ندارد که شرکت‌های پخش، توزیع کننده ماسک در سطح استان باشد چراکه در مشهد این‌گونه نیست و شرکت‌های پخش در کنار کار داروخانه‌ها، مغازه‌ها و ... فعالیت دارند.

,

یوسفی بیان کرد: این‌که داروخانه‌ها اجازه خرید مستقیم ماسک از واحد تولیدی را ندارد و باید از شرکت پخش خریداری کند، درست نیست چراکه هستند داروخانه‌هایی در سطح شهر بیرجند که به طور مستقیم ماسک را از واحدهای تولیدی دریافت می‌کنند.

, این‌که داروخانه‌ها اجازه خرید مستقیم ماسک از واحد تولیدی را ندارد و باید از شرکت پخش خریداری کند، درست نیست چراکه هستند داروخانه‌هایی در سطح شهر بیرجند که به طور مستقیم ماسک را از واحدهای تولیدی دریافت می‌کنند.,

وی خاطرنشان کرد: تنها تعهدی که نسبت به فروش ماسک وجود دارد قیمت مصوب آن است وگرنه هیچ تعهدی نسبت به تامین ماسک توسط مراکز پخش وجود ندارد.

,

, ,

ماسک مورد نیاز داروخانه توسط مراکز پخش تامین می‌شود

, ماسک مورد نیاز داروخانه توسط مراکز پخش تامین می‌شود, ماسک مورد نیاز داروخانه توسط مراکز پخش تامین می‌شود,

غلامرضا آهنی معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در این خصوص در گفت‌وگو با خاورستان، اظهار کرد: تأمین، توزیع و نظارت بر قیمت ماسک بر عهده اداره کل صنعت، معدن و تجارت است.

,

وی افزود: تولیدکنندگان، ماسک تولیدی را به شرکت‌های پخش برای توزیع تحویل می‌دهند.

,

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند بیان کرد: تولیدکننده‌هایی که دارای مجوز قانونی هستند باید ماسک تولیدی خود را اعلام کنند و تحویل شرکت‌های پخش دهند.

,

آهنی عنوان کرد: سهمیه‌ای که برای دانشگاه علوم پزشکی بیرجند تامین می‌شود از طرف تهران است.

,

وی اظهار کرد: داروخانه‌ها به صورت مستقیم نمی‌توانند ماسک خریداری کنند و ماسک مورد نظر را از طریق شرکت‌های پخش تهیه می‌کنند.

,

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: واحدهای تولیدی اگر بخواهند ماسک تولیدی را به غیر از داروخانه‌ها بدهند مشکلی وجود ندارد.

,

آهنی عنوان کرد: داروخانه‌ها موظف هستند ماسک تهیه شده از شرکت‌های پخش را به قیمت مصوب 1300 تومان به فروش برسانند.

,

وی با بیان این‌که مانعی برای عرضه آزاد ماسک تولیدی وجود ندارد، خاطرنشان کرد: واحدهای تولیدی با شرکت‌های پخش قرارداد بسته و ماسک در چرخه توزیع قرار می‌گیرد.

,

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند اظهار کرد: ماسک تولیدی در سراسر کشور قابلیت توزیع را داشته و الزامی برای فروش ماسک، تنها در خراسان‌جنوبی وجود ندارد.

,

آهنی در مورد درخواست رئیس هیئت مدیره مهراد طب در خصوص عدم‌واردات ماسک به استان از استان‌های دیگر، عنوان کرد: تأمین و توزیع ماسک در سراسر کشور توسط شرکت‌های پخش و از استان‌های مختلف انجام می‌شود. این‌که ماسک مورد نیاز استان فقط از طریق یک واحد تولیدی استان تامین شود قابل قبول نیست چراکه احتمال دارد یک زمانی واحد تولیدی استان دچار مشکل شود و اگر واردات ماسک از سایر استان‌ها قطع شود در شرایط بحرانی کرونا اگر با کمبود ماسک مواجه شویم چه کسی پاسخگو خواهد بود؟

,

وی تصریح کرد: ما در استان اجازه داریم از هرکجا که بتوانیم ماسک تهیه کرده و واحدهای تولیدی نیز اجازه ارسال ماسک به سراسر کشور را دارند.

,

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: توزیع ماسک توسط شرکت‌های پخش باعث حذف هزینه و جابجایی‌های اضافی می‌شود.

,

, ,

تمام استان موظف به تهیه ماسک از واحد تولیدی مهراد طب است

, تمام استان موظف به تهیه ماسک از واحد تولیدی مهراد طب است, تمام استان موظف به تهیه ماسک از واحد تولیدی مهراد طب است,

عباس جرجانی سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان‌جنوبی نیز در این خصوص در گفت‌وگو با خاورستان، اظهار کرد: در جلسه ستاد مقابله با بیماری کرونا خراسان جنوبی تصمیم گرفته شد تمام استان موظف به خرید ماسک از واحد تولیدی مهراد طب شود.

,

وی افزود: ماسک واردشده به استان را با قیمت 1300 تومان مصوب کردیم و اجازه فروش بیش از این قیمت را به کسی نخواهیم داد.

,

سرپرست صنعت، معدن و تجارت خراسان‌جنوبی بیان کرد: برای خرید ماسک از این واحد تولیدی با تمام داروخانه‌های استان صحبت شده است.

,

جرجانی به وجود یک مشکل در وزارت بهداشت در این خصوص اشاره کرد و گفت: این مشکل در حال برطرف‌شدن است و طبق پیگیری‌های انجام شده قرار است داروخانه‌ها به صورت مستقیم ماسک را از این واحد تولیدی خریداری کنند.

,

وی با بیان این‌که بزرگترین مشکل این واحد تولیدی استان بر سر تأمین ماسک داروخانه‌ها توسط شرکت‌های پخش است، اظهار کرد: طبق صحبتی که با رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند انجام شد رئیس دانشگاه قول حل این مشکل را داد و گفت تلاش می‌کنیم ماسک مورد نیاز داروخانه‌ها از طریق این واحد تولیدی انجام شود.

,

یک غرفه در فروشگاه رفاه جهت عرضه مستقیم

, یک غرفه در فروشگاه رفاه جهت عرضه مستقیم, یک غرفه در فروشگاه رفاه جهت عرضه مستقیم,

سرپرست صنعت، معدن و تجارت خراسان‌جنوبی اظهار کرد: با راه‌اندازی پخش مستقیم ماسک توسط این واحد تولیدی مطمئن باشید مردم از داروخانه‌ها ماسک را تهیه نخواهند کرد.

,

جرجانی از در نظر گرفتن مکان برای فروش ماسک‌های واحد تولیدی مهراد طب خبر داد و گفت: با فروشگاه رفاه صحبت شده و قرار است یک غرفه در این فروشگاه برای فروش ماسک اختصاص داده شود.

,

وی ادامه داد: با فروشگاه‌های برجیس و اینترنتی نیز صحبت شده در بحث فروش ماسک‌های تولیدی استان همکاری داشته باشند.

,

سرپرست صنعت، معدن و تجارت خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: برای رفع مشکل این واحد تولیدی نهایت همکاری را با واحد تولیدی استان خواهیم داشت.

,

, ,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه