اخبار داغ

رئیس آموزش و پرورش بویراحمد:

اجباری در پرداخت شهریه به مدارس دولتی وجود ندارد

اجباری در پرداخت شهریه به مدارس دولتی وجود ندارد
رئیس آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد از عدم اجباری بودن پرداخت شهریه در مدارس این شهرستان خبر داد و گفت: در هیچ شرایطی کمک مالی به مدارس اجباری نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صبح زاگرس با بیان اینکه 40 درصد از مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد در شهرستان بویراحمد فعالیت دارند، گفت: 400 مدرسه در این شهرستان کار آموش دانش آموزان را عهده دار هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی در خصوص دریافت شهریه توسط برخی مدارس در این شهرستان اظهار داشت: کمک مالی به مدارس اجباری نیستند و هر کس متناسب با شرایط مالی خود می‌تواند به مدارس کمک کند، البته ما این موضوع را پیگیری خواهیم کرد و اگر کسی خلاف این عمل کند به هیات تخلفات اداری معرفی می‌شود.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد در ادامه با بیان اینکه تعدادی از مدارس به صورت هیات امنایی اداره می شوند که موضوع آن‌ها فرق می کند تاکید کرد: با تخلفات مدارس در شهرستان به صورت جدی برخورد می شود.

دلشاد افزود: مدارس هیات امنایی متناسب با مصوبات شورای آموزش و پرورش شهرستان می‌توانند در راستای اجرای کلاس‌های فوق برنامه هزینه دریافت کنند، در غیر اینصورت هیچ‌گونه هزینه ای را از اولیاء دانش آموزان نمی توانند طلب کنند،و این موضوع دستورالعمل های خاص خود را دارد.

,
,
,
,
,

رئیس آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد در ادامه افزود: مدارس ما در بحران کرونا صرفاً غیرحضوری برگزار نمی شود و کار آموزش را از طریق سامانه شاد، صدا و سیما و حضور با پروتکل های بهداشتی و به صورت محدود  انجام می دهند.

,

وی در پایان گفت: مدارس هیات امنایی هزینه آب، برق و گاز خودشان تصمیم می گیرند البته در این خصوص نیز هیچ گونه اجباری به پرداخت هزینه از سوی اولیاء دانش آموزان وجود ندارد.

,



انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه