اخبار داغ

در راستای بازرسی از واحدهای صنفی انجام شد؛

تشکیل 143 فقره پرونده تخلف صنفی در دو شهرستان خراسان‌جنوبی

تشکیل 143 فقره پرونده تخلف صنفی در دو شهرستان خراسان‌جنوبی
در نتیجه بازرسی از واحدهای صنفی شهرستان‌های نهبندان و فردوس 143 پرونده تخلف صنفی تشکیل شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، رضا اردونی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان نهبندان، گفت: در شش ماهه اول سال‌جاری بیش از 443 میلیون ریال پرونده تخلف برای واحدهای صنفی متخلف در شهرستان نهبندان تشکیل شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،,

وی با بیان این‌که از ابتدای سال تا پایان شهریور ماه سالجاری 2 هزار و 742 مورد بازرسی از واحدهای صنفی شهرستان انجام شده، افزود: در راستای بازرسی‌های صورت گرفته در این مدت 65 فقره پرونده تخلف تشکیل و جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

,

اردونی بیان کرد: تعداد 20 مورد گشت مشترک نیز با همکاری ادارات مختلف از جمله اماکن عمومی ،شبکه بهداشت و درمان ، نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری ، شبکه دامپزشکی و اتاق اصناف در سطح شهرستان انجام شد.

,

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان نهبندان هدف از بازرسی های نوبه‌ای و گشت های مشترک را پیشگیری از وقوع تخلفات صنفی منجمله گرانفروشی، کم فروشی، عدم رعایت دستورالعملهای بهداشتی، عدم درج قیمت و... در جهت حمایت از حقوق مصرف کنندگان عنوان کرد.

,

 تشکیل 78 فقره پرونده تخلف صنفی در شهرستان فردوس

,

مهدی صادقی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان فردوس نیز از شناسایی 78 واحد متخلف و تشکیل پرونده برای آنان درنیمه اول سالجاری در این شهرستان خبر داد.

,

وی افزود: ارزش ریالی این پرونده‌ها 432 میلیون و 441 هزار ریال است که جهت طی مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی فردوس ارسال شد.

,

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان فردوس با اشاره به این‌که در سال‌جاری گشت‌های مشترکی با شبکه بهداشت و درمان، تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف، شبکه دامپزشکی، نیروی انتظامی و ... از واحدهای صنفی صورت گرفته، بیان کرد: در این مدت 3 هزار و 390 مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی سطح شهرستان صورت گرفته و 131 گشت مشترک نیز با دستگاه‌های ذیربط برگزار شده است.

,

صادقی عنوان کرد: بیشترین تخلفات صورت گرفته در در این مدت از نظر پرونده مربوط به عدم درج قیمت، گرانفروشی و عدم صدور و از نظر ارزش ریالی مربوط به گرانفروشی بوده است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه