اخبار داغ

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان:

اتحاد نیروهای مسلح، دشمنان را در رسیدن به اهدافشان ناکام گذاشته است

اتحاد نیروهای مسلح، دشمنان را در رسیدن به اهدافشان ناکام گذاشته است
سردار کرمی فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان با اشاره به رشادت‌ها و تلاش‌های پلیس در جامعه گفت: تداوم تعامل سپاه با پلیس نقش مهمی در برقراری امنیت دارد و اتحاد نیروهای مسلح کشورمان دشمنان را در رسیدن به اهدافشان ناکام گذاشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; سردار جهانبخش کرمی امروز در دیدار با فرمانده انتظامی استان زنجان به مناسبت هفته نیروی انتظامی با اشاره به تلاش‌های شبانه روزی پلیس اظهار کرد: اعتماد مردم به پلیس بزرگترین سرمایه است و این اعتماد با خوش رویی کارکنان به هنگام انجام وظیفه به دست می‌آید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با تاکید بر اینکه کار با مردم از حساسیت بالایی برخوردار است و این نیازمند توجه به مسائل معنوی است که به حمد الله پلیس کشور ما یک پلیس معنوی است تصریح کرد: امنیت بستر مهم سرمایه گذاری است و امنیت مطلوب موجود، استان زنجان را بهترین گزینه برای سرمایه گذاری کرده است.

,

وی بر اقتدار و انسجام نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران مقابل دشمنان نظام تاکید کرد و افزود: اقتدار و انسجام در میان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران وجود دارد زیرا وجود انسجام و ارتقا سطح توانمندی و بازدارندگی نیروهای مسلح ایران، موجب رعب و وحشت دشمنان شده است.

,

در ادامه سردار رحیم جهانبخش فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره بر ارتقاء گسترش تعاملات نیروهای مسلح در استان گفت: امنیت عمومی به‌عنوان مقوله‌ای فراگیر و پیش‌شرط در هر نوع برنامه‌ریزی سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی جایگاهی برجسته دارد.

,

وی در ادامه خاطر نشان کرد: مجموعه نیروی انتظامی استان، آمادگی لازم برای همکاری و تعامل در تمام زمینه‌ها با سپاه پاسداران را دارد و مبنای عملکرد ما با همه دستگاه‌ها به ویژه سپاه پاسداران، بر اساس وفاق و همدلی و هم‌افزایی مشترک است.

,

فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: نیروی انتظامی و سپاه دو نهاد خدمتگذار مردم و مکمل یکدیگر هستند که این امر می‌تواند مایه برکت و موجب اطمینان در جهت تامین آسایش و آرامش خاطر مردم باشد و نیز می‌توان به واسطه همین هماهنگی از بسیاری از نا امنی‌ها جلوگیری کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه