اخبار داغ

مسئول بسیج دانش آموزی خراسان‌جنوبی:

73 درصد مدارس دارای واحد مقاومت دانش‌آموزی است/ اجرای طرح شهید "بهنام محمدی" در 34 مدرسه

73 درصد مدارس دارای واحد مقاومت دانش‌آموزی است/ اجرای طرح شهید "بهنام محمدی" در 34 مدرسه
امانتی گفت: در 73 درصد مدارس استان خراسان جنوبی واحد مقاومت بسیج دانش‌آموزی فعال است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، محسن امانتی مسئول بسیج دانش آموزی خراسان‌جنوبی پیش از ظهر امروز در دیدار مسئولان سازمان بسیج دانش آموزی خراسان جنوبی با آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بیرجند ضمن تبریک حلول ماه ربیع و هفته بسیج دانش آموزی، اظهار کرد: مأموریت بسیج دانش آموزی را می‌توان از اعزام 550 هزار دانش آموز در جبهه‌های دفاع مقدس به خوبی دید که امروز نیز این مأموریت در سنگرهای دیگر ادامه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،,

وی افزود: 78 درصد جامعه دانش آموزی خراسان جنوبی عضو بسیج دانش آموزی هستند.

,

 مسئول بسیج دانش آموزی خراسان‌جنوبی گفت: در73 درصد مدارس استان واحد مقاومت دانش‌آموزی فعال است.

,

امانتی بیان کرد: بسیج دانش‌آموزی توجه و تمرکز خاصی به حوزه‌های علمیه، مجموعه فرهنگیان و سپاه برای تربیت نیرو برای این نهادهای مهم دارد.

,

اجرای طرح شهید بهنام محمدی در 34 مدرسه استان

, اجرای طرح شهید بهنام محمدی در 34 مدرسه استان, اجرای طرح شهید بهنام محمدی در 34 مدرسه استان,

وی خاطرنشان کرد: طرح‌های متنوعی از جمله طرح شهید بهنام محمدی با همکاری آموزش و پرورش و سپاه در 34 مدرسه استان عملیاتی شده و برنامه‌های علمی، اردویی، فرهنکی و تربیتی در این طرح‌ها وجود دارد.

,

مسئول بسیج دانش آموزی خراسان‌جنوبی گفت: طرح شهید بهنام محمدی اتصال سه رکن، مدرسه، مسجد و منزل است و والدین نیز علاقه زیادی به مدارسی که این طرح در آن اجرایی می‌شود، دارند.

,

امانتی به اردوهای جهادی دانش آموزی که از جمله برنامه‌های فرهنگی بسیج دانش آموزی است اشاره کرد و افزود: سال قبل با وجود شرایط کرونایی از این منظور غافل نشدیم و 72 مدرسه با کمک دانش آموزان، بهسازی و زیباسازی شد.

,

حضور بیش از 8 هزار دانش آموز در اردوهای جهادی

, حضور بیش از 8 هزار دانش آموز در اردوهای جهادی, حضور بیش از 8 هزار دانش آموز در اردوهای جهادی,

وی اظهار کرد: سال گذشته در اردوی جهادی تابستان 8 هزار و 640 نفر روز با ظرفیت 864 دانش‌آموز کار جهادی در استان انجام شده است.

,

مسئول بسیج دانش آموزی خراسان‌جنوبی عنوان کرد: 107 میلیون تومان ارزش ریالی کار این اردوها بوده که به آموزش و پرورش در صرفه جویی اعتبارات کمک شده است.

,

امانتی با بیان این‌که طرح یاوران ولایت از طرح های مهم بسیج دانش آموزی برای تربیت فرماندهان پایگاه ها است، اظهار کرد: اکنون 215 دانش آموز طرح ولایت از بین نخبگان دانش آموزی فرمانده بسیج را عهدهدار هستند.

,

وی اظهارکرد: اردوی راهیان نور از برنامه‌های فرهنگی جذاب، تأثیرگذار و مورد تأکید مقام معظم رهبری است و همه ساله استقبال خوب دانش‌آموزان در این اردو را داریم به طوری که سال گذشته1300 دانش آموز به راهیان جنوب اعزام شدند.

,

 مسئول بسیج دانش آموزی خراسان‌جنوبی بیان کرد: روایتگری سیره شهدا در مدارس از دیگر برنامه‌های بسیج دانش آموزی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه