اخبار داغ

مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی خراسان‌جنوبی مطرح کرد؛

راه‌اندازی بوم بازار مجازی برای فروش تولیدات زنان روستایی/ نرخ مشارکت اقتصادی زنان خراسان‌جنوبی ۲۲ درصد است

راه‌اندازی بوم بازار مجازی برای فروش تولیدات زنان روستایی/ نرخ مشارکت اقتصادی زنان خراسان‌جنوبی ۲۲ درصد است
شیانی گفت: بوم بازار مجازی برای فروش محصولات تولیدی زنان روستایی خراسان‌جنوبی راه‌اندازی می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شراره شیبانی مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی جهاد کشاورزی خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با خاورستان، اظهار کرد: بوم بازار مجازی برای فروش محصولات تولیدی زنان روستایی خراسان‌جنوبی راه‌اندازی می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،,

 وجود ۲۳۸ صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی در خراسان‌جنوبی  

,  وجود ۲۳۸ صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی در خراسان‌جنوبی  ,  وجود ۲۳۸ صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی در خراسان‌جنوبی  ,

وی با بیان این‌که ۲۳۸ صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی در خراسان‌جنوبی  فعال است، افزود: نقش زنان روستایی در تامین امنیت غذایی بسیار اهمیت دارد.

,

مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی جهاد کشاورزی خراسان‌جنوبی بیان کرد: ۵۰ درصد جمعیت روستایی خراسان‌جنوبی را زنان تشکیل می‌دهند و نرخ مشارکت اقتصادی زنان ۲۲ درصد با ۵۰ درصد سهم اشتغال است.

,

شیبانی عنوان کرد: صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی از سال 1384 در خراسان‌جنوبی راه اندازی شده و در حال حاضر دومین استان از نظر تعداد صندوق‌های اعتبارات خرد زنان روستایی هستیم.

,

وی نقش این صندوقها را ایجاد اشتغال و دسترسی زنان روستایی به منابع مالی دانست و گفت: به منظور فروش تولیدات زنان روستایی تلاش کرده‌ایم با ایجاد نمایشگاه‌ها و غرفه‌های فروش موقت در مناسبت‌های مختلف و ایجاد بوم بازارها زمینه فروش تولیدات زنان روستایی را فراهم کنیم.

,

راه‌اندازی 14 بوم بازار در سال گذشته

, راه‌اندازی 14 بوم بازار در سال گذشته, راه‌اندازی 14 بوم بازار در سال گذشته,

مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی جهاد کشاورزی خراسان‌جنوبی  به راه اندازی۱۴ بوم بازار در خراسان‌جنوبی طی سال گذشته اشاره کرد و افزود: در شرایط کرونایی به سمت راه‌اندازی بوم بازارهای مجازی حرکت کرده‌ایم.

,

شیبانی با بیان اینکه صندوقهای خرد زنان روستایی استان هدفمند شده، عنوان کرد: در این راستا صندوق حمایت از زنان روستایی در شهرستان‌های خوسف، سرایان و درمیان به ثبت رسیده است.

,

وی خاطرنشان کرد: یکی از پروژه‌هایی که با همکاری معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری، دفتر امور بانوان استانداری خراسان جنوبی و سازمان استاندارد پیگیری کردیم تولید محصول گواهی شده با مشارکت زنان روستایی بود که کار بسیار ارزشمندی است.

,

مدیرهماهنگی ترویج سازمان جهاد کشاورزی خراسان‌جنوبی با بیان این‌که هر ساله یک برنامه آموزشی در حوزه برنامه‌های آموزشی و ترویجی برای زنان روستایی داریم، بیان کرد: در زمینه استانداردسازی تولیدات زنان روستایی برای ایجاد رقابت در بازارهای صادراتی بر اساس دستورالعمل‌ها آموزش‌هایی به زنان روستایی در حوزه‌های مختلف از جمله میزان استاندارد استفاده از کود و در نهایت تولید محصول سالم داده شده است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه