اخبار داغ

هشدار رئیس بیمارستان میبد:

وضعیت شیوع کرونا در میبد حاد است/ مردم از شرکت در تجمعات اجتناب کنند

وضعیت شیوع کرونا در میبد حاد است/ مردم از شرکت در تجمعات اجتناب کنند
فرح‌زادی از مردم میبد درخواست کرد با توجه به شرایط بحرانی بیماری کرونا در این شهرستان از شرکت در هر گونه اجتماع، مهمانی و مجالس شادی و عزا اجتناب کرده و قطع کننده زنجیره انتقال باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد هادی فرح‌زادی رئیس بیمارستان میبد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا؛ اظهار داشت: متاسفانه بازهم ظرفیت بیمارستان میبد به وضعیت قرمز ابتدای سال بازگشته و تعداد بیماران به شدت زیاد شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا؛,

وی افزود: هم اکنون ظرفیت دو بخش بیمارستان میبد به صورت کامل پر شده است. همچنین ناچار شدیم علاوه بر آی‌سی‌یو  بخش سی سی یو را نیز تبدیل به بخش مراقبت های ویژه کنیم. دلیل آن نیز این است که ورودی بیماران کوئید ۱۹ به بیمارستان چند برابر شده است.

,

فرح‌زادی اظهار داشت: متاسفانه نسبت به پیک اول کرونا کادر بهداشت و درمان بیشتر درگیر بیماری شده اند همچنین چندین ماه تلاش بی وقفه موجب خستگی بیش از اندازه آنان شده است.

,

وی گفت: از سوی تمام زحمتکشان عرصه سلامت از همه هم وطنان خواهش می کنم که دستورالعمل های بهداشتی رعایت کنند و فاصله گذاری اجتماعی واستفاده از ماسک را در تمام ساعات شبانه روز مد نظر قرار دهند.

,

رئیس بیمارستان میبد در پایان از هموطنان درخواست کرد که از شرکت در هر گونه اجتماع، مهمانی و مجالس شادی و عزا اجتناب کنند.

,

انتهای پیام/

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه