اخبار داغ

مجوز لیگ را بدهند، یک ماه دیگر راه اندازی می کنم

ثوری: یا باید کار را تعطیل کنیم یا با این شرایط بسازیم/ هیچ چیز بوکس استاندارد نیست!

ثوری: یا باید کار را تعطیل کنیم یا با این شرایط بسازیم/ هیچ چیز بوکس استاندارد نیست!
رییس فدراسیون بوکس گفت: مجوز برگزاری لیگ بوکس را بدهند، یک ماه بعد کار را شروع می‌کنیم.
[

حسین ثوری رییس فدراسیون بوکس در گفتگو با خبرنگار  شبکه اطلاع رسانی راه دانا در مورد برگزاری اردوی سوم تیم ملی بوکس در جزیره کیش اظهار داشت: از تمام نفرات اعزامی به کیش تست کرونا گرفتیم و جمعه هم نتیجه تست آمد. منهای احسان روزبهانی همه نفرات تستشان منفی بود و امیدوارم تا اردوی مفیدی برای تیم ملی رقم بخورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

ثوری ادامه داد: دوستان در بخش ورزش منطقه آزاد کیش تمامی امکانات لازم برای برگزاری این اردو را فراهم کرده‌اند و از این حیث فکر می‌کنم یکی از بهترین اردوهایمان باشد.

,

ثوری در مورد اردوی تیم جوانان هم که در سنندج برگزار شد توضیح داد: باور کنید کار کردن در این شرایط کرونا خیلی سخت است. مسئولیت سلامتی این بچه‌ها با ماست و حقیقتا استرس و نگرانی زیادی در طول این مدت با ما بوده است. خدا را شاکرم که برای اردوی اردوی سنندج بچه‌ها را سالم از خانواده‌هایشان گرفتیم و سالم به خانه‌هایشان فرستادیم.

,

ثوری ادامه داد: آقای مهدی‌پور سرمربی تیم هم زحمات زیادی در این اردو کشیدند و خوشحالیم در این وضعیت جوانان فراموش نشدند و توانستند بعد از مدتها روی رینگ بروند و تمرین کنند.

,

رییس فدراسیون بوکس درباره لیگ برتر بوکس که مدتها تعطیل مانده است تاکید کرد: همین امروز فدراسیون پزشکی ورزشی مجوز برگزاری لیگ بوکس را بدهد، من یک ماه دیگر سوپرلیگ را با 8 تیم به راه می‌اندازم. خوشبختانه در این چند وقت اخیر صدا و سیما مسابقات بوکس را پوشش می‌دهند و دیگر مشکلی بابت پخش تصاویر بوکس وجود ندارد. ضمن اینکه تیمهایی که اعلام آمادگی کرده اند پای کار هستند و مطمئنم اگر لیگ برگزار شود، با سالهای قبلش تفاوت دارد و مثلا دریافتی بوکسورها بیشتر و بهتر از گذشته خواهد بود.

,

ثوری در پایان به اوضاع بوکس در شرایط سخت کرونا اشاره کرد و گفت: یا باید کار را تعطیل کنیم و تا پایان کرونا خبری از بوکس نباشد یا اینکه همت کنیم و با این شرایط بسازیم. ما در بوکس هیچ امکانات استانداردی نداریم، یعنی نسبت به کشورهای صاحب سبک و قدرت در این رشته واقعا هیچی نداریم. اما چاره‌ای نیست و باید ساخت و تلاش کرد.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه