اخبار داغ

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی:

زیان استیضاح به مراتب بیشتر از منافع آن برای کشور است/ روی کار آمدن دولتی انقلابی گشایش اقتصادی را در پی دارد

زیان استیضاح به مراتب بیشتر از منافع آن برای کشور است/ روی کار آمدن دولتی انقلابی گشایش اقتصادی را در پی دارد
محمدرضا پور ابراهیمی گفت: جریان استیضاح رئیس جمهور به جز ایجاد تشنج های اجتماعی و سیاسی در کشور گره‌ای از مشکلات مردم باز نخواهد کرد و زیان این تصمیم به مراتب بیشتر از منافع آن برای کشور است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا پور ابراهیمی در گفتگو با راه آرمان؛ در پاسخ به مسئله استیضاح رئیس جمهور گفت: در شرایط کنونی کشور که چند ماه مانده به اتمام دولت مانده است، هدف مجلس باید حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان, راه آرمان,

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه جریان استیضاح رئیس جمهور به جز ایجاد تشنج های اجتماعی و سیاسی در کشور گره‌ای از مشکلات مردم باز نخواهد کرد، عنوان کرد: البته ارکان دولت و هیات وزیران باید همواره پاسخگوی مجلس و مطالبات مردمی بوده و از این منظر تمام تلاش ما این خواهد بود که با استفاده از ابزارهای قانونی نسبت به اجرایی شدن قوانین و مقررات جهت حل مشکلات مقدار مردم اقدام کنیم.

,

عضو شورای مرکزی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مواضع مقام معظم رهبری در ۲۲ مرداد ماه سال ۹۷ مواضع شفاف است؛ معظم له فرمودند" این‌ها که می‌گویند دولت برکنار شود، در نقشه‌ی دشمن عمل می‌کنند. دولت باید بر سر کار باشد و کارها را بکند".

,

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: اگر چه تعدادی از همکاران دلسوز ما به دلیل فشارهای اقتصادی بر مردم از روی دلسوزی تصور می‌کنند که با استیضاح مشکلات مردم حل می شود که به نظر می رسد، زیان این تصمیم به مراتب بیشتر از منافع آن برای کشور است.

,

وی افزود: البته جای تعجب است که برخی از نمایندگان که خود را انقلابی و ولایی می‌دانند؛ خلاف مواضع شفاف رهبری که برای آنها تعیین شده است استیضاح را مطرح می‌کند و علاقه دارند برای خود به ظاهر مقبولیت مردم ایجاد کرده و مجلس را دوقطبی کند.

,

پور ابراهیمی ادامه داد: برخی از این افراد کاملا از مواضع رهبری و نظام اطلاع دارند و اصرار دارند که این جای بسی تاسف است.

,

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: علی رغم کم و کاستی ها و ناکارآمدی و بی انگیزگی برخی اعضای کابینه، در سال پایانی این دولت باید تمام تلاشمان برای استفاده از ظرفیت دولت جهت حل مشکلات مردم به کار گیریم.

,

عضو شورای مرکزی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: ان شاالله در سال آینده با روی کار آمدن دولت انقلابی با نگاه درست به اقتصاد کشور بدون علاقه به مذاکرات کشورهای خارجی، شاهد تحولات اساسی گشایش در تولید ملی و به کارگیری نیروهای جوان و کارآمد در جهت شکوفایی همه‌جانبه کشور باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه