اخبار داغ

رئیس اداره صمت هرسین خبر داد:

کشف آرد یارانه ای قاچاق در هرسین

کشف آرد یارانه ای قاچاق در هرسین
فرشاد چراغی, رئیس اداره صمت هرسین از کشف و ضبط 20کیسه آرد یارانه ای به جرم قاچاق و عرضه خارج از شبکه خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، ظهر امروز و با اقدام به موقع اداره صمت شهرستان  هرسین و با همراهی نیروی انتظامی ، تعزیرات و بسیج اصناف 20کیسه آرد قاچاق و خارج از شبکه در هرسین کشف و ضبط شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,

فرشاد چراغی در گفتگو با خبرنگار مرصاد اظهار داشت: همزمان با استمرار نظارت بر خبازی‌ها و برخورد شدید با متخلفان این حوزه، گشت مشترک ادارات صنعت، معدن و تجارت، فرمانداری.تعزیرات حکومتی شبکه بهداشت و درمان و بسیج اصناف  با هدف رصد و نظارت بر بازار همچنان ادامه دارد.

 رئیس اداره صمت هرسین افزود: در این زمینه  ظهر امروز 30مهرماه  با همکاری نیروی‌ انتظامی ، بسیج اصناف، و با هماهنگی تعزیرات حکومتی شهرستان تعداد 20کیسه آرد از یکی از نانوایی های شهرستان که قصد عرضه خارج  از شبکه را داشت در حین بارگیری کشف و ضبط گردید.

 رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت هرسین با اشاره به اینکه با متخلفان این حوزه برخورد جدی صورت می‌گیرد، افزود: پس از هماهنگی با قاضی تعزیرات حکومتی شهرستان به منظور تشکیل پرونده و ارجاع به مراجع قضایی و تعیین تکلیف کالای توقیفی  هماهنگی های لازم به عمل آمد.

چراغی  یادآور شد: آرد کشف شده با هدف قاچاق یا عرضه خارج از شبکه به صورت غیر قانونی انجام شده که با هوشیاری  و اقدام به موقع کشف و ضبط شد و نانوایی مذکور جهت معرفی به تعزیرات حکومتی و اقدامات بعدی پلمپ شد.

وی در پایان افزود: از شهروندان تقاضا داریم که هر گونه تخلف اعم از عدم رعایت ساعات پخت و کم فروشی و فروش خارج از شبکه آرد را با شماره 124جهت پیگیری با ما در میان بگذارند.

,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه