اخبار داغ

قنبری:

تحریم‌های اخیر آمریکا علیه ایران تأثیر مقطعی در کشور دارد

تحریم‌های اخیر آمریکا علیه ایران تأثیر مقطعی در کشور دارد
فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان این‌که تأثیر تحریم‌های اخیر آمریکا در کشور مقطعی است، گفت: مسئولان باید آمادگی این را داشته باشند که در زمان وقوع چنین اتفاقاتی، آثار و تبعات روانی آن را کنترل کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه خبری تهران نیوز، داریوش قنبری، نماینده سابق مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: هدف از اقدام اخیر آمریکا در اعمال تحریم‌های جدید ثانویه علیه جمهوری اسلامی ایران، تشدید جنگ روانی علیه کشورمان است تا با افزایش فشارها بر ایران، کشورمان را وارد به مذاکره با کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,

وی گفت: قبلاً تحریم‌های بانکی وجود داشته و تکرار این نوع تحریم‌ها در آستانه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، هم یک نوع ژست تبلیغاتی در داخل این کشور محسوب می‌شود و مصرف داخلی در خود آمریکا می‌تواند داشته باشد و هم این‌که نوعی جنگ تبلیغاتی علیه کشورمان بوده تا از آثار روانی تحریم‌های تکراری استفاده شود.

,

فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان این‌که تأثیر تحریم‌های اخیر آمریکا در کشور مقطعی است، عنوان کرد: مسئولان باید آمادگی این را داشته باشند که در زمان وقوع چنین اتفاقاتی، آثار و تبعات روانی آن را کنترل کنند و آمادگی لازم را در برابر تحریم‌های احتمالی داشته باشیم.

,

قنبری بیان داشت: همه مؤسسات مالی و بانکی کشور در تحریم هستند و حتی وزیر امور خارجه هم تحت تحریم‌های آمریکا قرار دارد؛ بنابراین تحریم یک موضوع عادی است و همه ما با تحریم‌های ایالات متحده آشنایی داریم و تحریمی باقی نمانده که آمریکا بخواهد اعمال کند؛ بنابراین ضروری است که در چنین مواقعی از آمادگی لازم برخوردار بود تا آمریکا در جنگ روانی و تبلیغاتی علیه ایران موفق نشود.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه