اخبار داغ

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس:

برگشت گوجه فرنگی صادراتی از عراق ناشی از سوء سیاستگذاری نهادهای متولی است

برگشت گوجه فرنگی صادراتی از عراق ناشی از سوء سیاستگذاری نهادهای متولی است
حجت الاسلام محمدتقی نقدعلی, عضو کمیسیون کشاورزی در مجلس گفت: درحالی که کشاورزان باید هزار مشکل و مانع را برای تولید طی کنند اما بدلیل سوء سیاستگذاری نهادهای متولی در این زمینه محصولات آنها برگشت می خورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام محمدتقی نقدعلی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، درباره برگشت محصول گوجه فرنگی صادراتی از عراق اظهار داشت: در بحث کشاورزی و صنایع تبدیلی که باید به دنبال تولید محصول باشند، ضعف شدید وجود دارد.

وی افزود: در کشوری نظیر عربستان بی‌کیفیت‌ترین خرمای تولیدی با بسته بندی های بسیار زیبا باعث ترغیب خریدار نسبت به خرید کالا می شود با اینکه از نظر کیفیت با خرمای ایرانی قابل قیاس نیست.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در محصولاتی نظیر گوجه فرنگی و هندوانه هم این بار اول نیست که شاهد برگشت این محصولات هستیم.

حجت الاسلام نقدعلی گفت: برگشت گوجه فرنگی صادراتی از عراق ناشی از سوء سیاستگذاری نهادهای متولی در این زمینه است که هیچگونه سیاست گذاری ندارند.

وی عنوان کرد: درحالی که کشاورزان باید هزار مشکل و مانع را برای تولید طی کنند محصولات آنها برگشت می خورد.

حجت الاسلام نقدعلی خاطر نشان کرد: نهادهای متولی نظیر وزارت جهاد کشاورزی و وزارت صمت باید در این رابطه تدابیری بیندیشند.

وی افزود: همچنین مجلس شورای اسلامی به ویژه کمیسیون کشاورزی عزمی جدی در راستای تقویت صادرات و نیز تقویت صنایع تبدیلی و زیرمجموعه کشاورزی دارد.

حجت الاسلام نقدعلی خاطرنشان کرد: این کمیسیون درصدد انجام هر گونه اقدام قانونگذاری، نظارت و پیگیری در کوتاه مدت و بلند مدت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیا/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه