اخبار داغ

مدیر شرکت پشتیبانی امور دام خراسان شمالی مطرح کرد:

اجرای طرح ذخیره سازی گوشت قرمز در استان خراسان شمالی/خریداری ۸۶ تن گوشت از گاوداران

اجرای طرح ذخیره سازی گوشت قرمز در استان خراسان شمالی/خریداری ۸۶ تن گوشت از گاوداران
علیرضا توسلی نیا گفت: ذخیره سازی 86 تن گوشت قرمز منجمد در استان طی دو ماه اخیر توسط شرکت پشتیبانی امور دام استان انجام شده که اجرای این طرح در راستای حمایت از دامداران ادامه دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا توسلی نیا، مدیر شرکت پشتیبانی امور دام خراسان شمالی در گفت و گو با خبرنگار عصر اترک اظهار کرد: در نیمه نخست امسال کارگروه تنظیم بازار کشور به منظور رفع مشکلات گاوداران در زمینه فروش دام زنده که قیمت آن کاهش یافته و بهای خرید نهاده ها در بازار آزاد بسیار افزایش یافته بود، اجرای طرح ذخیره سازی گوشت قرمز را مصوب کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک,

توسلی نیا گفت: در راستای اجرای این طرح تصمیم بر این شد که در سطح کشور، شرکت های پشتیبانی امور دام استان ها لاشه بدون استخوان گوساله های پرواری را از گاوداران به قیمت 72 هزار و 500 تومان در هر کیلو را خریداری و در سردخانه های بخش خصوصی بسته بندی و ذخیره سازی کنند تا در زمانیکه اعلام خواهد شد این گوشت ذخیره سازی شده به شبکه توزیع عرضه شود.

,

وی خاطر نشان کرد: شرکت های پشتیبانی امور دام هیچ محدودیتی در خرید این کالا را ندارند.

,

وی در ادامه عنوان کرد: با توجه به اینکه تمامی بخش های کشتارگاه صنعتی بجنورد برای اجرای این طرح آماده نبود، آغاز اجرای این طرح در استان از دو ماه قبل شروع شده است.

,

مدیر شرکت پشتیبانی امور دام خراسان شمالی اعلام کرد: از دو ماه قبل تا به کنون 86 تن لاشه بدون استخوان گوساله پرواری را از گاوداران استان با قیمت تضمینی 72 هزار و 500 تومان در هر کیلو را خریداری و در سردخانه بخش خصوصی ذخیره سازی کرده ایم.

,

توسلی نیا با یادآور این مطلب که هدف از اجرای این طرح تعادل سازی میان عرضه و تقاضا و مناسب سازی قیمت ها است، بیان کرد: تا به کنون اجرای این طرح در استان با استقبال نسبی گاوداران روبرو بوده و هنوز نتوانسته است استقبال همه جانبه آنان را به خود جلب کند.

,

انتهای پیام/قهرمانی

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه