اخبار داغ

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان:

انتقاد شدید به عملکرد دولت دارم اما با استیضاح موافق نیستیم/ دولت باید بر اساس قانون پاسخگو باشد

انتقاد شدید به عملکرد دولت دارم اما با استیضاح موافق نیستیم/ دولت باید بر اساس قانون پاسخگو باشد
شهباز حسن پور گفت: بنده ضمن انتقادات شدیدی که نسبت به عملکرد دولت دارم؛ اما در این شرایط استیضاح رئیس جمهور را امضا نکرده ام؛ چرا که معتقدم که باید با تفاهم بنشینیم و مسائل و مشکلات مردم را حل و فصل کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهباز حسن پور در گفتگو با راه آرمان؛ در خصوص استیضاح رئیس جمهور گفت: در این مقطع حساس از تاریخ که جنگ تمام عیار اقتصادی و روانی علیه کشورمان آغاز شده است، نیاز به وحدت، هماهنگی و انسجام هر چه بیشتر داریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان, راه آرمان,

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان ادامهداد: بنده ضمن انتقادات شدیدی که نسبت به عملکرد دولت دارم؛ اما در این شرایط استیضاح رئیس جمهور را امضا نکرده ام؛ چرا که معتقدم که باید با تفاهم بنشینیم و مسائل و مشکلات مردم را حل و فصل کنیم.

,

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: تجربه کشورهای همسایه نشان داده که تغییرات زود هنگام جواب نمی دهد و این امر موجب ایجاد مسائل و مشکلاتی برای مردم خواهد شد که ضرر این مسائل بیشتر از آن است که در گذشته برای کشورهای پیرامونی ما رخ داده است.

,

رئیس فراکسیون اصناف مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: دولت بر اساس قانون باید پاسخگوی مجلس باشد و همچنین استیضاح، سوال و تذکر حق نمایندگان خانه ملت است.

,

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس با بیان اینکه برخی از همکاران ما به این تشخیص رسیده اند که استیضاح را امضا کنند، خاطر نشان کرد: اما بنده از این عزیزان درخواستم این بوده که در صورت صلاحدید، با هماهنگی ریاست محترم مجلس شورای اسلامی جلساتی برای حل و فصل مسائل و مشکلات عدیده مردم برگزار شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه