اخبار داغ

یادداشت؛

جهاد فرهنگی تنها راه مقابله با ناکارآمدی‌های دولت

جهاد فرهنگی تنها راه مقابله با ناکارآمدی‌های دولت
صرف غصه خوردن در برابر کفرورزان و منافقان و لیبرالها و اصلاح طلب ها کافی نیست بلکه باید در پایبندی به اصول و ارزش های اسلام با قوت و سرعت اقدام شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام محمد علی فتحی دبیر اجرایی بنیاد بین المللی غدیر استان البرز در یادداشتی اختصاصی برای "تیتریک" نوشت؛ قال الله تعالی: یا أَیُّهَا الرَّسُولُ لَا یَحْزُنْکَ الَّذِینَ یُسَارِعُونَ فِی الْکُفْرِ مِنَ الَّذِینَ قَالُوا آمَنَّا بِأَفْوَاهِهِمْ وَلَمْ تُؤْمِنْ قُلُوبُهُمْ.( مائده: ۴۱)

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, :,

▪️ای فرستاده (خدا)! آنها که در مسیر کفر شتاب می‌کنند و با زبان می‌گویند: «ایمان آوردیم» و قلب آنها ایمان نیاورده، تو را اندوهگین نسازند!

, ▪️, !,

نکات استخراج شده از این آیه بدین شرح است:

,

برخی از مردم در کفر ورزی و مراعات نکردن اصول و ارزش های الهی نهایت تلاش را دارند. خواصی از جامعه که عمدتا مسئولان سیاسی و فرهنگی کشور هستند، بجای پایبندی به آموزه های الهی اندیشه های لیبرالی را ترجیح می دهند.

, .,

اینان با سخنان زیبا و رفتاری دوگانه باعث نگرانی و ناراحتی اهل ایمان می شوند. این نگرانی گاه به جایی می رسد که حزن و اندوه فراوان را برای اهل ایمان به وجود می آورد.

, .,

نمونه سرعت گیرندگان در کفر ورزی اصلاح طلبانی هستند که با وجود آگاهی از مضرات و تبعات خطرناک مذاکره با دشمن، تمام همت خود را بر ترویج دوگانه "مذاکره و حل مشکلات اقتصادی کشور" تاکید دارند.

, . ,

اینان حاضرند ملتی را که در رویارویی با دشمنان و نظام سلطه جان فرزندانشان را تقدیم کردند، تسلیم آنان کنند. یعنی عملا به ملت بفهمانند که مبارزه شما با دشمن استکباری در طی سی و یک سال گذشته اشتباه بوده و ما باید صلح کنیم!

, ! ,

این اندازه گستاخی در خواص اصلاح طلب و تدبیری ها، همان مصداق یسارعون فی الکفر است که دل  مومنان و  دلسوزان انقلاب و خانواده های معظم شهدا و دانشمندان و قاطبه امت اسلامی را جریحه دار کرده است.

, .,

خدای عزوجل در آیه به نکته مهم اشاره دارد و آن اینکه: "اگر کفر ورزی منافقان محزونتان کرد در حزن و اندوه توقف نکنید بلکه باید شما در ایمان داری و اقدام به موقع دربرابر این جماعت تسریع نمایید".

, ".,

نکته اساسی :

,

صرف غصه خوردن در برابر کفرورزان و منافقان و لیبرالها و اصلاح طلب ها کافی نیست بلکه شما در پایبندی به اصول و ارزش های اسلام با قوت و سرعت اقدام کنید.

, .,

 این اتفاق با اقدام جهادی طیف مومنان جواب می دهد و با جهاد فرهنگی می توان جلوی ضایعه های ایجاد شده را گرفت.

, .,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه