اخبار داغ

وزیر ورزش و جوانان:

600 پروژه ورزشی تا پایان دولت تکمیل می‌شود/ واگذاری سرخابی‌ها تا پایان پاییز در فرابورس

600 پروژه ورزشی تا پایان دولت تکمیل می‌شود/ واگذاری سرخابی‌ها تا پایان پاییز در فرابورس
وزیر ورزش و جوانان از واگذاری سرخابی‌ها تا پایان پاییز در فرابورس خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; مسعود سلطانی فر امروز در حاشیه آئین افتتاح استخر سرپوشیده شهید سردار قاسم سلیمانی شهرستان هیدج در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز در استان زنجان حدود 15 پروژه ورزشی از جمله ٢ استخر بزرگ ورزشی در شهرستان‌های هیدج و صائین قلعه و دیگر اماکن ورزشی و یک خانه جوان با اعتباری بالغ بر 500 میلیارد ریال به بهره برداری می‌رسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی بیان کرد: تا پایان دولت بنا داریم بسیاری از پروژه‌هایی که پیشرفت فیزیکی بالای 50 درصد دارند را به مرحله بهره‌برداری برسانیم.

,

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به پروژه‌های در دست اجرا تصریح کرد: نزدیک به 600 پروژه را در دستور کار قرار داده‌ایم که با تامین منابع، تا پایان دولت دوازدهم آماده شده و در اختیار مردم قرار می‌گیرد

,

وی در پاسخ به سوالی در مورد خصوصی‌سازی باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس اعلام کرد: از روزی که مجوز واگذاری سرخابی‌ها را از هیئت عالی واگذاری شرکت‌های دولتی گرفتیم، براساس یک برنامه زمانبندی شده حرکت می‌کنیم.

,

سلطانی فر ابراز کرد: امیدواریم تا پایان پاییز واگذاری سرخابی‌ها انجام شده و در فرا بورس به مردم، هواداران و علاقمندان عرضه شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه