اخبار داغ

به همت یک معلم نیکوکار صورت گرفت:

اهدای 3 دستگاه تلفن همراه به دانش آموزان کم بضاعت در رشتخوار

اهدای 3 دستگاه تلفن همراه به دانش آموزان کم بضاعت در رشتخوار
مدیر آموزش و پرورش رشتخوار گفت: معلم خیر و نیک اندیش رشتخواری با توجه به شرایط بیماری منحوس کرونا در راستای حمایت از دانش آموزان کم بضاعت و موفق در تحصیل این شهرستان اقدام به تهیه و اهدای 3 دستگاه گوشی به دانش آموزان کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود ذباح مدیر آموزش و پرورش رشتخوار در گفت و گو با خبرنگار صبح توس؛ گفت: معلم خیر و نیک اندیش رشتخواری با توجه به شرایط بیماری منحوس کرونا در راستای حمایت از دانش آموزان کم بضاعت و موفق در تحصیل این شهرستان اقدام به تهیه و اهدای 3 دستگاه گوشی به این دانش آموزان کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,


تعطیلی مدارس فقط طبق دستورالعمل وبا تصمیم ستاد کرونا استان صورت خواهد گرفت

ذباح درادامه ضمن قدردانی از زحمات مدیران مدارس در این شهرستان اظهار داشت: طبق دستورالعمل ها حضور معلم ها در مدرسه الزامی و فقط حضور دانش آموزان اختیاری است.

 وی بیان کرد: هر روز از طریق شبکه بهداشت پیگیر وضعیت مدارس هستیم در صورت نیاز تعطیلی کلاس یا مدرسه طبق دستور العمل و تصمیمات ستاد کرونا شهرستان اعلام خواهد شد.

وی افزود: مدیران باید کلاس های مجازی شبکه شاد را رصد و گزارشات را به اداره ارسال نمایند و هیچ دانش آموزی نباید به دلیل تعطیلی کلاس از آموزش محروم شود.

مدیر آموزش و پرورش رشتخوار در ادامه رعایت پروتکلهای بهداشتی و فاصله گذاری بین دانش آموزان را بسیار مهم و ضروری دانستند و افزود: نقش اصلی مدیران اعتمادسازی در بین‌ والدین با رعایت دستورالعمل های بهداشتی می‌باشد.

انتهای پیام/

,
, تعطیلی مدارس فقط طبق دستورالعمل وبا تصمیم ستاد کرونا استان صورت خواهد گرفت,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه