اخبار داغ

به مناسبت هفته تربیت بدنی انجام گرفت؛

افتتاح باشگاه سوارکاری در تربت حیدریه

افتتاح باشگاه سوارکاری در تربت حیدریه
فاز نخست مجموعه باشگاه سوار کاری تربت حیدریه در زمینی به مساحت 2 هکتار و با هزینه بری 130 میلیون تومان به بهره برداری رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ مجموعه باشگاه سوار کاری تربت حیدریه در زمینی به مساحت 2 هکتار و با هزینه بری 130 میلیون تومان به بهره برداری رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

عبداله زاده، مالک باشگاه ظهر امروز در آئین بهره برداری از این مجموعه اظهار داشت: باشگاه سوارکاری در زمینی به مساحت 2 هکتار و در سه فاز، بنا شده که برای ساخت فاز نخست آن یک میلیارد و 300 میلیون یال هزینه شده‌ است.

,

وی تصریح کرد: بعد تکمیل نهایی، این  باشگاه از حیث وسعت و امکانات فنی دومین باشگاه سوارکاری بعد ارشاد مشهد است و اکنون فاز نخست شامل یک اصطبل با 12 باکس، زیرخانه، انبار، رختکن و استراحتگاه، سه مانژ آموزش، تمرین و نیز مانژ کورس و سواری‌آزاد، یک پادوک ( محل نگه‌داری برای استراحت اسب ) به بهره برداری رسید.
عبدالله‌زاده هزینه آموزش در این باشگاه برای 30 جلسه را، پنج میلیون ریال عنوان کرد و افزود: در فاز دوم و سوم احداث کافی‌شاپ، رستوان، اقامتگاه و ایجاد مانژ برپایی مسابقات کشوری تدارک دیده‌ایم.

,
,

وی با بیان این‌که اکنون باشگاه دارای هفت راس اسب است، گفت: اسب‌ها شامل نژاد اصیل ترکمن بالغ بر 750 میلیون ریال، مادیون دوخون ( نژاد ترکیبی ترکمن یا عربی ایرانی با نژاد خارجی )، مادیان و نریان عرب به قیمت 400 میلیون ریال، نریان دوخون به قیمت 130 میلیون ریال و کره دوخون به قیمت 400 میلیون ریال است.

,

عبدالله‌زاده همچنین گفت: این باشگاه اکنون برای سه نفر اشتغال مستقیم ایجاد کرده و علاوه بر این افراد، مجموع کسانی به شکل غیرمستقیم از باشگاه ارتزاق می‌کنند شامل دست‌اندرکاران تهیه خوراک اسب، نعل‌بند، تیمار و دامپزشکی جمعا 12 نفر می‌شوند.

,

امروز همچنین مدرسه کشتی شهید سماعی گروه موشکی، توپخانه و پدافند هوایی 61 محرم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تربت‌حیدریه مورد بهره‌برداری و بازدید مسوولان قرار گرفت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه