اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در کردستان :

ضعف دینی و عقیدتی جامعه دانشگاهی ما را تهدید می کند

ضعف دینی و عقیدتی جامعه دانشگاهی ما را تهدید می کند
حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی گفت: متاسفانه ناامیدی و آنچه که باعث روند بیشتر این مولفه می شود، همراه با ضعف دینی و عقیدتی جامعه دانشگاهی ما را تهدید می کند و به جامعه انسانی ما ضربه می زند که سعی بر این است در موضع فرهنگی راه حل های رفع آن را تعقیب کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کردتودی، حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه در استان کردستان صبح امروز در دیدار با اندیشه ورزان و فعالان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، گفت: فرهنگ یک مقوله اداری نیست بلکه مقوله جهادی است و اگر از دید اداری به فرهنگ نگاه کنیم اداره محور خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کردتودی,

وی با بیان اینکه همیشه در مبحث فرهنگ، باید راه حل محور عمل کرد، افزود: برای پیشبرد فرهنگ نباید به بیان چرایی و چگونه شد، پرداخت بلکه باید به شیوه گروهی و با ایجاد راه حل های مناسب برای بهبود کیفیت هرچه بهتر فرهنگ وارد عمل شد.

,

حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی ناامیدی را یکی از تهدیدهای جامعه دانشگاهی خواند و افزود: متاسفانه ناامیدی و آنچه که باعث روند بیشتر این مولفه می شود، همراه با ضعف دینی و عقیدتی جامعه دانشگاهی ما را تهدید می کند و به جامعه انسانی ما ضربه می زند که سعی بر این است در موضع فرهنگی راه حل های رفع آن را تعقیب کنیم.

,

نماینده ولی فقیه در استان کردستان بیان داشت: موضوع اصلی کردستان مبحث فرهنگی است چون مردمی با فرهنگ دارد و برخلاف دیدگاه ها استان کردستان استانی امنیتی نیست هرچند درپشت مرزها گروهک ها و مخالفین کمین کرده و تلاش می کنند اما با وجود این تهدیدها کارها و اقدامات فاخری در این استان انجام گرفته است.

,

حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی یادآور شد: محور کار ما این است که شخصیت ها و افرادی که فعال فرهنگی هستند تعقیب کنیم چون یک فعال فرهنگی می تواند بسیار نقش آفرین باشد و قدرت این را دارد که یک روستا، محله و شهر را در حوزه فرهنگی تکان دهد.

,

 

,

, ,

علی اصغر دریایی مسئول قرارگاه فرهنگی اجتماعی خاتم الاوصیاء نیز در این دیدار مطالبی درباره ماموریت های این مجموعه بیان داشت و افزود: جبهه سازی عناصر مردمی انقلابی در حوزه فرهنگ مهم ترین رسالت قرارگاه خاتم الاوصیاء (عج) است که در چند مرحله در حال انجام است.

,

در ادامه تعدادی از اندیشه ورزان و فعالان مردمی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی کردستان مطالب خود را در سه موضوع گزارش فعالیت ها،مسائل و راه کارها در حوزه های هیئت،قرآنی،دانشگاه ها و مدارس،مشاوره،مهدهای کودک،آموزش خانواده ها،مناطق حاشیه نشین،تربیت و سایر مسائل فرهنگی و اجتماعی ابراز نمودند.

,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه