اخبار داغ

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری پویش خبر داد:

پیشرفت ۲۵ درصدی پروژه تله کابین کرمانشاه/ پروژه سال ۱۴۰۲به بهره برداری می رسد

پیشرفت ۲۵ درصدی پروژه تله کابین کرمانشاه/ پروژه سال ۱۴۰۲به بهره برداری می رسد
هادی کرمی, مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری پویش گفت: پروژه تله کابین کرمانشاه در حال حاضر ۲۵ درصد پیشرفت دارد و سال ۱۴۰۲ به بهره برداری می رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ،هادی کرمی امروز پنج شنبه در جریان بازدید خبرنگاران از محوطه کارگاهی پروژه تله کابین کرمانشاه با اشاره به اینکه این پروژه در جریان است و طبق برنامه زمانبندی پیش می رود، اظهار داشت: بحث ساخت و سازهای بالا دست در ارتفاعات موجب عقب افتادن پروژه شد که با تقسیم بندی های صورت گرفته به سرعت ظرف هفته آینده ایستگاه ها و دکل ها نصب خواهند شد.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری پویش افزود: ایستگاه هشت تله کابین طی هفته آینده نصب خواهد شد همچنین ایستگاه های ۴ و ۵ نیز طی روز گذشته نصب شد و همچنین بسترهای ایستگاه های ۲ و ۳ نیز طی هفته پیش رو فراهم خواهد شد.

وی با بیان اینکه دو دکل نیز در خود سایت وجود دارد، خاطر نشان کرد: در حال حاضر در خود سایت مشغول خفاری هستیم و مراحل سنگبرداری و خاکبرداری انجام شده است.

کرمی تصریح کرد: فضاهای مختلفی از جمله فضاهای تفریحی، فرهنگی و گردشگری تعریف شده و امکانات مختلفی از جمله علمی، فرهنگی، تفریحی، کمپ تحقیقاتی، رصد خانه، اقامتگاه، پناهگاه های کوهنوردی، کمپ اورژانس، رستوران، کافی شاپ و ... در نظر گرفته شده است.

وی خاطر نشان کرد: نگذاشتیم مشکلات اقتصادی بر روند اجرایی شدن پروژه تاثیر گذارد و امیدواریم سال ۱۴۰۲ پروژه تله کابین کرمانشاه به پایان برسد ضمن اینکه در زمان عقد قرارداد اعتبار مورد نیاز ۲۵۰ میلیارد تومان برآورد شد که با توجه به شرایط فعلی ممکن است این رقم افزایش یابد و مشکلی از نظر تامین منابع سرمایه گذاری نداریم.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری پویش با بیان اینکه این پروژه ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، ادامه داد: در کل ۲۱ دکل در مسیر تله کابین وجود دارد و تا پایان امسال مسیر ایستگاه ها و دکل ها تکمیل خواهد شد.

وی بیان داشت: با دانشگاه رازی و بنیاد نخبگان دانشگاه مذاکراتی صورت گرفته است تا از پتانسیل های علمی و تحقیقاتی در پیشبرد این مهم بهره بگیریم. کرمی با اشاره به اینکه تدابیر لازم اندیشیده شده است تا هیچ گونه تغییرات زیست محیطی صورت نگیرد و محیط بکری را داشته باشیم، اضافه کرد: طول مسیر تله کابین یک هزار و ۴۳۲ متر و اختلاف ارتفاع آن ۴۵۷ متر است.

وی همچنین بیان داشت: در بحث سیما و منظر نیز تله کابین ۳۰ درجه منفی و عقب تر از طاق ساسانی قرار دارد و ممانعتی در بحث میراث فرهنگی ندارد.

وی اظهار کرد: اجرای این پروژه اشتغالزایی را به همراه خواهد داشت و در بحث رونق اقتصادی می تواند تحولات زیادی را داشته باشد چرا که امکانات مختلفی از جنله ورزش های هیجانی، جامپینگ، سورتمه و ... نیز دیدهدشده است.

مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری پویش عنوان کرد: سرمایه گذاری براساس اصول قوانین جاری و ساری در کشور صورت گرفته است، دو نوبت در فراخوان شرکت کردیم و تمام م احل قانونی برای آن اجرا شده است و در مسیر انجام پروژه اعتقاد داریم مردم کرمانشاه لایق بیشترین خدمات هستند و هر اقدامی که در جهت اشتغالزایی و رونق اقتصادی لازم باشد، انجام خواهیم داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ز شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه