اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه:

امر به معروف و نهی از منکر در رفع مشکلات و آسیب ها در حوزه های مختلف کمک می کند

امر به معروف و نهی از منکر در رفع مشکلات و آسیب ها در حوزه های مختلف کمک می کند
مسعود کاظمی, فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه گفت : نگاه به ارزش ها و معروف ها و دور شدن از منکرات به با نشاط شدن جامعه و سلامت افراد آن و نیز رفع مشکلات و آسیب ها در حوزه های مختلف کمک می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  مسعود کاظمی در گفتگو با امروله، عنوان کرد : دعوت کردن مردم به سمت انجام کارهای نیکو و حسنه و بازداشتن آنان از کارهای زشت و ناپسند، سبب ایجاد جامعه ای سالم و سرشار از زیبایی می شود.

وی بیان کرد: حضرت اباعبدالله الحسین (ع) برای دفاع از حقیقت و اجرای عدالت در جامعه اسلامی و نابودی ظلم قیام کرد و در مسیر ارزشمند خود ثابت قدم ماند.


سرهنگ کاظمی خاطر نشان کرد : نگاه به ارزش ها و معروف ها و دور شدن از منکرات به با نشاط شدن جامعه و سلامت افراد آن و نیز رفع مشکلات و آسیب ها در حوزه های مختلف کمک می کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه با تاکید بر اینکه امر به معروف و نهی از منکر باید در سطح جامعه تاثیرگذار باشد تصریح کرد: احیای این فریضه واجب صرفا به معنای امرو نهی کردن نیست و باید با بیانی خوش و نرم صورت گیرد و مهم این است که هدف حاصل شود و معروفی انجام و از منکری نهی شود.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, امروله,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه