اخبار داغ

جنگ قدرت در رختکن سرخ‌ها؛

محله بروبیای پرسپولیس در قُرُق شجاع؛ خلیل‌زاده چک خُرد می‌کند و ربیع‌خواه را بیرون می‌اندازد!

محله بروبیای پرسپولیس در قُرُق شجاع؛ خلیل‌زاده چک خُرد می‌کند و ربیع‌خواه را بیرون می‌اندازد!
معضل خروج مدافع شاکی و یاغی پرسپولیسی‌ها حالا تبدیل به ماجرایی شده که اوضاع اردوی سرخ را به بحرانی‌ترین حالت خود رسانده است.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی رسول‌پناه که این روزها با صحبت‌هایی جنجالی در جمع غیررسمی خبرنگاران و هواداران شهرت یافته و فایل‌های صوتی حاوی حرف‌های وی نقل محافل مجازی‌ست، در جدیدترین اظهارنظرهای خود پیرامون بحث جدایی شجاع خلیل‌زاده از اسرار مهمی در پشت پرده باشگاه پرسپولیس رونمایی کرد. صحبت‌های سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس به خبرنگار ورزشی دانا رسیده و مشروح حرف‌های مهدی رسول‌پناه را می‌خوانید؛

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس طی گفت‌وگویی در باشگاه اظهار داشت: شجاع خلیل‌زاده الان تبدیل به یک سم برای باشگاه شده و همه‌چیز را به‌هم ریخته است. شجاع همه را به جان هم انداخته و در باشگاه دعوا درست کرده است. احمد نوراللهی، کمال کامیابی‌نیا و محسن ربیع‌خواه با خلیل‌زاده مشکل دارند و حتی احمد به سینه شجاع هم ضربه‌ای زده! شجاع با باندبازی ربیع‌خواه را از تیم بیرون انداخت چون حق ایجنتی و پورسانت قرارداد وی را طلب می‌کرد. ربیع‌خواه به خلیل‌زاده گفت «برو گمشو» و همین موضوع باعث شد تا شجاع خلیل‌زاده نسخه او را بپیچد.

, ربیع‌خواه به خلیل‌زاده گفت «برو گمشو» و همین موضوع باعث شد تا شجاع خلیل‌زاده نسخه او را بپیچد.,

, , ,

مهدی رسول‌پناه ادامه داد: کمال و محسن واقعاً گریه می‌کردند و می‌گفتند از دست شجاع و باند وی دیوانه شده‌ایم. شجاع خلیل‌زاده به جایی رسیده که حتی دیگر رئیس جمهور را هم قبول ندارد و خدا را بنده نیست! باشگاه رئال مادرید کریستیانو رونالدو را بیرون کرد اما خلیل‌زاده ول کن ماجرا نیست و برای خودش همه‌کار می‌کند.

, شجاع خلیل‌زاده به جایی رسیده که حتی دیگر رئیس جمهور را هم قبول ندارد و خدا را بنده نیست!,

وی در ادامه صحبت‌هایش پرده از ادعایی عجیب توسط مدافع سرخ‌ها برداشت و مدعی شد: شجاع خلیل‌زاده به من گفت اگر بیکار هستید و مشکلی دارید بگوئید تا من برای‌تان چک خُرد کنم و پول جور کنم! قدرت شجاع تا این حد بالا رفته که حتی می‌خواهد چک باشگاه را خُرد کند!

, شجاع خلیل‌زاده به من گفت اگر بیکار هستید و مشکلی دارید بگوئید تا من برای‌تان چک خُرد کنم و پول جور کنم! قدرت شجاع تا این حد بالا رفته که حتی می‌خواهد چک باشگاه را خُرد کند!,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه