اخبار داغ

در گفتگو با مدیر حوزه علمیه جامعه المصطفی تبریز مطرح شد؛

خون شهید صفراف شوری بین طلاب تبریز به راه انداخته است

خون شهید صفراف شوری بین طلاب تبریز به راه انداخته است
مدیر حوزه علمیه جامعه المصطفی تبریز در مورد طلبه شهید آذربایجانی این حوزه علمیه گفت: او همیشه با منش شهادت زندگی کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تبریز بیدار، حجت الاسلام و المسلمین  احمد ذاکری در گفتگو با تبریز بیدار در خصوص شهید طلبه آذربایجانی جامعه المصطفی تبریز اظهار داشت: شهید معارف صفراف از سال ۹۷ در تبریز مشغول درس طلبگی در رشته کلام اسلامی بود و چندی قبل به کشور خود جمهوری آذربایجان رفته بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تبریز بیدار,

وی با بیان اینکه او از طلبه های ممتاز بود، افزود: سال گذشته در پیاده روی اربعین در تمام مسیر با او بودم و وی سربند «لبیک یا خامنه ای» به پیشانی بسته و پرچم کشورش را دست داشت که این نشان از ارق ملی و اعتقادی او داشت.

,

 

,

مدیر حوزه علمیه جامعه المصطفی تبریز  به علاقه شدید این شهید آذربایجانی به امام خمینی(ره) و رهبر انقلاب اشاره کرده و گفت: شهید صفراف در صفحه فیسبوک خود بسیاری از عکس های مقام معظم رهبری را منتشر کرده بود و به ولایت علاقه بسیاری داشت.

,

, ,

وی به خصوصیات دیگر این شهید آذربایجانی اشاره کرده و بیان داشت: این طلبه شهید درس خوان و پرتلاش بود؛ از همان اوایل ورود به حوزه از لحاظ اخلاقی رشد کرد.

,

حجت الاسلام ذاکری ادامه داد: در تابستان که دوره مداحی در تبریز برگزار می‌شد، شرکت کرده و بسیار زیبا مداحی می کرد و اذان می‌گفت و قرآن تلاوت می کرد.

,

مدیر حوزه علمیه جامعه المصطفی تبریز تاکید کرد: می توان گفت انتظاری که ما از یک طلبه ای که عاقبت او ختم به شهادت باشد را برآورده کرده بود و با منش شهادت زندگی کرد.

,

وی ضمن اشاره به دلبستگی خاص شهید به اهل بیت(ع) افزود: یکی از سال ها که موفق به حضور در زیارت اربعین نشنده بود، هزینه آن را به طلاب دیگری داد تا در پیاده روی اربعین حضور یابند. 

,

حجت الاسلام ذاکری با تاکید بر ارتباط صمیمی شهید با دوستان و اساتید خود اظهار داشت: همه از فقدان او متأثر هستند و واقعا حیف شد که از میان ما رفت.

,

مدیر حوزه علمیه جامعه المصطفی تبریز ادامه داد: تأثیر اخلاقی شهید صفراف در دیگر طلاب بسیار بالا بود و خون این شهید در مدرسه علمیه شور عجیبی به راه انداخته است. طبق آیه قران شهدا زنده هستند و امیدواریم روح این شهید دعاگوی ما و احیا کننده روحیه طلاب باشد.

,

, ,

گفتنی است شهید صفراف از طلاب آذربایجانی جامعه المصطفی تبریز روز گذشته در جنگ قره باغ به شهادت رسید.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه