اخبار داغ

شهردار کرمانشاه:

کار در کرمانشاه روحیه مبارزه می طلبد/ الکترونیکی شدن شهرداری

کار در کرمانشاه روحیه مبارزه می طلبد/ الکترونیکی شدن شهرداری
شهردار کرمانشاه گفت: به زودی شهرداری از حالت سنتی خارج خواهد شد و الکترونیکی می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، سعید طلوعی عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه کار در کرمانشاه روحیه مبارزه، جهادی و روحیه دفاع مقدسی می طلبد، اظهار داشت: در مدیریت شهری کرمانشاه به سمت و سوی راستی، صداقت و آبادانی شهر پیش می رویم.

وی افزود: خیلی از خودی ها به برخی پروژه های بزرگ شهر سنگ اندازی می کردند و در مجموعه مدیریت شهری سعی شده است با عمل به مردم خدمت کنیم.

شهردار کرمانشاه بیان داشت: فضای کار کردن در شهر کرمانشاه را باید به سمت عمل ببریم همچون اوایل انقلاب و دفاع مقدس که با جهاد و عمل کشور اسلامی ما در مقابل تمام دنیا ایستاد و پیروز میدان بود.

این مسئول خاطر نشان کرد: تنها راه پیشرفت، توسعه و آبادانی شهر کرمانشاه سخن کم گفتن و عمل بالا است.

وی با بیان اینکه علیرغم مشکلات اقتصادی و سختی هایی که وجود دارد کار در مجموعه مدیریت شهری همچنان ادامه دارد، گفت: در بسیاری از استانها به دلیل کرونا بسیاری از کارها تعطیل شده است اما در شهر کرمانشاه راه توسعه و آبادانی در پیش است و انجام پروژه ها در دستور کار و متوقف نشده است.

 شهردار کرمانشاه بیان داشت: نه تنها کرونا بلکه وجود مشکلات اقتصادی هم نمی تواند مانعی برای انجام کارهای شهرداری برای آبادانی شهر شوند و مسیر توسعه در دستور کار قرار دارد.

این مسئول با اشاره به اقدامات انجام شده در محله آقاجان کرمانشاه ادامه داد: مردم کرمانشاه مردمی شریف هستند و با یک کار کوچک که جزو حقوق آنها است خرسند می شوند.

طلوعی با اشاره به اینکه با شعار، شعر و ریاکاری کاری پیش نمی رود، تصریح کرد: در طول تاریخ شهرداری هیچ گاه تا کنون مجموعه مدیریت شهری اینگونه همدل و همراه نبودند و در این فضا است که می توان کارهای زیادی را پیش برد.

 وی گفت: ۲۳۰ هزار تن آسفالت در ۱۸ ماه گذشته در شهر استفاده شده و کارهای بزرگی روی داده است.

شهردار کرمانشاه با بیان اینکه اگر برای خدمت به مردم شهر کرمانشاه مانده ام لطف و حمایت های مردم و از جمله اصحاب رسانه است، بیان داشت: دروغ و بدعهدی جزو بزرگترین آفات است که باید از آن دوری کرد.

طلوعی اضافه کرد: در سایه وحدت و همدلی می توان کارهای بزرگی انجام داد و برای از بین بردن اختلاف نظرها اولین کاری که باید انجام داد این است که هیچ چیزی را برای خود نخواهیم، رابطه ها را کنار گذاشت و براساس ضوابط کار کرد.
 این مسئول با تصریح اینکه من برای دنیا، دعوا و خودم به کرمانشاه نیامدم، گفت: دینی بر گردنم بود که به کرمانشاه بیایم و آن را ادا کنم.

طلوعی همچنین در بخش دیگری از سخنانش گفت: در آینده نیز باید شورای شهر را از حالت قبیله ای خارج کنیم و افرادی متخصص با علم و تجربه کاری به میدان بیایند و برای اداره شهر با نگاه بلند و روحیه مدیریت شهری پای کار باشند و باید نخبه ها وارد شورای شهر شوند.

شهردار کرمانشاه تصریح کرد: اگر با همین مدل کنونی به سمت توسعه پیش رویم قول می دهم تا چهار سال آینده به اندازه ۱۵ سال در شهر کار انجام خواهد شد و در این راستا از منابع داخلی استفاده می کنیم و نیازمند کمک دولت نیستیم.

 شهردار کرمانشاه با اشاره به اجرای پروژه پیاده راه خیابان مدرس نیز گفت: اجرای این پروژه نه تنها موجب آسیب اقتصادی نمی شود بلکه رونق اقتصادی را نیز به دنبال خواهد داشت.

وی با تشریح این پروژه عنوان کرد: ۱۸ هزار متر پیاده راه خواهیم داشت که با هدف کمرنگ کردن استفاده از فرهنگ خودرو و نهادینه کردن فرهنگ پیاده روی در دستور کار قرار گرفته است.

طلوعی همچنین از تدوین سند چشم انداز توسعه شهر کرمانشاه خبر داد و بیان داشت: با تدوین این سند کار در مجموعه شهرداری علمی خواهد بود و شهر بر اساس آن در آینده مدیریت خواهد شد و این سند به زودی منتشر خواهد شد.

 شهردار کرمانشاه به آرشیو الکترونیکی شهرداری اشاره و خاطر نشان کرد: به زودی شهرداری از حالت سنتی خارج خواهد شد و الکترونیکی می شود و قدم بسیار مهمی برای جلوگیری از مفاسد است.

وی با اشاره به ساماندهی مشاغل مزاحم تصریح کرد: ۵۶۰ مغازه ضایعاتی داریم که در مکان در نظر گرفته شده غرفه هایی را برای آنها در نظر گرفتیم تا تمامی آنها به این مکان منتقل شوند.

شهردار کرمانشاه تصریح کرد: در بحث جمع آوری آبهای سطحی حدود ۱۲ نقطه را که دچار آبگرفتگی شدند شناسایی شد و مشکلات را حل کردیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه