اخبار داغ

برگزاری نشست مربیان حاضر در لیگ‌ مجازی کاتا/ مومنی: در پایان لیگ از مشارکت گسترده بانوان تقدیر می کنیم

برگزاری نشست مربیان حاضر در لیگ‌ مجازی کاتا/ مومنی: در پایان لیگ از مشارکت گسترده بانوان تقدیر می کنیم
نشست وبیناری مربیان بانوان با حضور وحید مومنی سرپرست دبیری فدراسیون کاراته و ابوالقاسم پایدار رئیس سازمان لیگ برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، در آستانه برگزاری نخستین لیگ‌ مجازی کشور، سازمان لیگ و مسابقات نشستی وبیناری با حضور مربیان حاضر در لیگ‌ مجازی بانوان برگزار کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
در این نشست که علاوه بر وحید مومنی سرپرست دبیری فدراسیون، ابوالقاسم پایدار رئیس سازمان لیگ و مسابقات، لاله خالق نایب رییس و نسترن مردانی مسئول مسابقات در بخش بانوان و حسین پارسی و یاسر سعادتی مسئولان برگزاری و نرم افزاری لیگ مجازی حضور داشتند، سرپرست دبیری فدراسیون ضمن قدردانی از حضور گسترده بانوان گفت: علیرغم شرایطی فعلی ناشی از پاندمی کرونا، استقبال و مشارکت بانوان قابل تقدیر بود و به همین دلیل تلاش خواهیم کرد تا در پایان لیگ از مربیان به همراه تیم های برتر تقدیر بعمل آوریم.
,
 
,
در ادامه رئیس سازمان لیگ نیز از مشارکت خوب بانوان در لیگ مجازی قدردانی کرد و آن را پتاسیلی ارزشمند خواند. پایدار در ادامه توضیحاتی در خصوص نحوه تکمیل ثبت نام و قوانین این رقابت ها ارائه نمود. سپس در ادامه حسین پارسی به شرح نحوه برگزاری این رقابت ها پرداخت.
,
 
,
مطابق تصمیم سازمان لیگ و مسابقات مقرر شد لیگ مجازی در گروه های که زیر ۱۲ تیم حضور دارند در مجموع ۶ دور (۳ دور رفت و سه دور برگشت) و در گروه هایی که تعداد تیم ها بیش از ۱۳ تیم است در مجموع ۸ دوره (۴ دور رفت و ۴ دور برگشت) برگزار شود و با توجه به مجموع امتیازات انفرادی کاتارو در هر تیم امتیاز نهایی محاسبه گردد.
,
 
,
با توجه به شیوه جدید برگزاری این پیکارها، هر تیم در هر مرحله می بایست فیلم سه کاتارو خود را ارسال نماید و سپس کلیه کاتاهای نفرات نخست آن رده در یک گروه، نفرات دوم در یک گروه و نفرات سوم در یک گروه قضاوت می شوند و مطابق امتیازات کاتاروها به نفرات نخست هر گروه امتیاز ۳ تعلق می گیرند، در گروه های زوج نصف منهای ۱ در صدر جدول موفق به کسب امتیاز ۲ می شوند و برای مابقی امتیاز ۱ ثبت می شود در گروه هایی با تعداد فرد پس از تعیین صدرنشین و کسب امتیاز ۳ مابقی کاتاروها تقسیم بر ۲ می شوند به نیمه بالای جدول امتیاز ۲ و به نیمه پایینی جدول امتیاز ۱ تعلق خواهد گرفت و در نهایت جمع امتیازات به عنوان امتیاز تیمی تکلیف تیم های اول تا سوم را در پایان آخرین مرحله مشخص می کند.
,
 
,
اگر در پایان شرایط تساوی در امتیاز تیمی حاصل شود ملاک تعیین قهرمان مجموع تعداد نفراتی است که در طول برگزاری لیگ موفق به کسب امتیاز ۳ شدند.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه