اخبار داغ

نماینده مجلس:

ادغام وزارت ورزش، حوزه جوانان را به حاشیه برد

ادغام وزارت ورزش، حوزه جوانان را به حاشیه برد
نماینده مردم شهرستان‌های ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ادغام 2 سازمان تربیت‌بدنی و ملی جوانان در وزارت ورزش و جوانان، حوزه جوانان را به حاشیه بُرد، گفت: انتظار می‌رود حوزه جوانان مورد توجه بیشتری قرار گیرد تا شاهد حل شدن بخشی از مشکلات جوانان این سرزمین باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; حجت‌الاسلام حسن شجاعی امروز علی‌آبادی در آئین افتتاح پروژه‌های ورزشی شهرستان سلطانیه که با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد با اشاره به تعطیلی سالن‌های ورزشی در ایام کرونایی اظهار داشت: هم برای ورزش قهرمانی و هم ورزش همگانی باید تدابیری اندیشیده شود که نیازمند تدابیر ویژه، ابتکار و خلاقیت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی خاطرنشان کرد: در خصوص ورزش قهرمانی اگر عقب‌ماندگی‌ها جبران نشود ممکن است در آینده آسیب‌های جدی داشته باشد.

,

شجاعی علی‌آبادی افزود: از طرف دیگر، ورزش همگانی نیز اهمیت بیشتری پیدا می‌کند زیرا در عدم حضور مردم در پارک‌ها در شرایط کرونایی سبب افزایش وزن شده است.

,

وی ادامه داد: در صورت امکان، ورزش همگانی به شکل خانگی ترویج شود تا حداقلی از تحرک را برای خانواده‌ها شاهد باشیم.

,

نماینده مردم شهرستان‌های ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی، سرعت و کیفیت را 2 ویژگی مهم سالن ورزشی خیّرساز سلطانیه بیان کرد و گفت: از لحاظ کیفیت، بسیار خوب ساخته شده و ظرایفی دیده شده که معمولا در پروژه‌های دیگر دیده نمی‌شوند.

,

وی افزود: همچنین این پروژه در مدت 7 ماه به همت خیرین ساخته شد.

,

شجاعی علی‌آبادی خاطرنشان کرد: داشتن پول مهم است اما نیاز به مدیریت دارد که مدیریت خیرین سبب کیفیت و سرعت در ساخت این سالن ورزشی شد.

,

 

,

*‌ تمام شهرستان‌ها خانه جوان دارند

, *‌ تمام شهرستان‌ها خانه جوان دارند, *‌ تمام شهرستان‌ها خانه جوان دارند,

علی خلیلی چچکی، مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان نیز با بیان اینکه تمام شهرستان‌های استان خانه جوان دارند، گفت: یک خانه جوان ویژه نیز با حدود 400 مترمربع زیربنا برای استفاده جوانان در زنجان ساخته شده که امروز افتاح می‌شود.

,

وی اظهار داشت: عملیات ساخت این خانه جوان از سال 89 آغاز شده بود که امروز با یک میلیارد و 100 میلیون تومان هزینه به اتمام رسیده و بهره‌برداری می‌شود.

,

خلیلی چچکی با بیان اینکه در ساخت پروژه‌ها علاوه بر اعتبارات به کیفیت نیز توجه شده است، گفت: خیران نیز در ساخت پروژه‌ها کمک کرده‌اند که ارزش این کار آن‌ها، کمتر از مدرسه‌سازی، درمانگاه‌سازی و مسجدسازی نیست.

,

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه ورزش روستایی مورد توجه ویژه دولت قرار گرفته است، اظهار داشت: در سال 96 تعداد خانه‌های ورزش روستایی استان زنجان 10 مورد بود که با افتتاح‌های امروز به 157 مورد رسیده و 70 خانه ورزش نیز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه