اخبار داغ

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز لرستان:

۲۷ پروژه آموزشی به بهره برداری می‌رسد

۲۷ پروژه آموزشی به بهره برداری می‌رسد
رضوی گفت: 27 پروژه آموزشی در قالب 54 کلاس درس در دست ساخت است که تا پایان سال به بهره برداری می رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید علی محمد رضوی در گفت و گو با خبرنگار سفیر افلاک اظهار داشت: در حال حاضر ۲۷ پروژه در قالب ۵۴ کلاس درس با زیر بنای ۱۹۸۵ متر مربع توسط خیرین در استان لرستان در دست ساخت است که تلاش می شود امسال این پروژه ها تحویل داده شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی افزود: خیرین به صورت نقدی برای ساخت مدرسه کمک می کنند البته برخی از خیرین برای ساخت مدرسه زمین هم اهدا می کنند که اهدای زمین برای ساخت مدرسه بیشتر در روستاها است.

,

رضوی تصریح کرد: هزار و ۴۱ نفر خیر مدرسه ساز در امر مدرسه سازی استان لرستان مشارکت می کنند که ۱۷۵ نفر خیرین زن، ۷۸۰ نفر مرد و ۸۶ خیر هم حقوقی شامل بانکها و شرکتها هستند که این پروژه ها به صورت خیر ساز و یا مشارکتی ساخته و تحویل داده می شود.

,

رئیس انجمن خیرین مدرسه ساز لرستان گفت: در مجموع حدود ۳۵ درصد مدارس توسط خیرین ساخته و در اختیار دانش آموزان برای کسب علم و دانش قرار می گیرد.

,

وی با اشاره به این که حدود دو دهه از مشارکت خیرین برای ساخت مدرسه در استان می گذرد بیان کرد: از ابتدای شروع به کار ساخت مدرسه توسط خیرین در استان لرستان تاکنون ۴۵۳ مدرسه در قالب ۱۵۲۷ کلاس درس ساخته و تحویل داده شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه