اخبار داغ

گفتگوی دانا با کارکنان حراست فیزیکی محل درگیری دختری که وارد خانه یکی از کارکنان پالایشگاه آبادان شده بود

گفتگوی دانا با کارکنان حراست فیزیکی محل درگیری دختری که وارد خانه یکی از کارکنان پالایشگاه آبادان شده بود
زنی جوان به دلیل اختلافات شخصی و مالی وارد خانه یکی از کارکنان پالایشگاه آبادان شده و با خانواده او درگیر می شود که منجر به زخمی شدن او و بوجود آمدن حاشیه های فراوانی در فضای مجازی شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ زنی جوان به دلیل اختلافات شخصی و مالی وارد خانه یکی از کارکنان پالایشگاه آبادان شده و با خانواده او درگیر می شود که منجر به زخمی شدن او و بوجود آمدن حاشیه های فراوانی در فضای مجازی شده است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

سروان کمایی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی آبادن در خصوص پخش یک ویدیو مربوط به مصدومیت یک زن در فضای مجازی گفت: در تحقیقات میدانی مشخص شد که زن جوان با صاحب خانه اختلاف قدیمی و شخصی داشته و برای تسویه حساب وارد خانه شده که توسط چند خانم از اهالى خانه مورد ضرب و شتم قرارگرفته و با کمک مامور حراست آن مجتمع، تحویل کلانترى می شود. 

,

کارکنان حراست فیزیکی محل در گفت و گو با خبرنگار «دانا» در خصوص جزئیات این حادثه می گویند: به ما گزارش ورود سارق مسلح را دادند و وقتی رسیدیم با صحنه درگیری زنان صاحب خانه با دختر جوان مواجه شدیم که مجروح هم شده بود.

, خبرنگار «دانا»,

دختر مهاجم شوکر و چند چاقو و تیز بر همراه داشت و یکی از اعضای صاحبان خانه را مجروح کرده بود.

,

برای اینکه زنی همراه ما نبود که دختر مهاجم را بازرسی بدنی کند همکار ما مجبور بود که به هر شکلی او را مهار کند و اگر نرسیده بودیم معلوم نبود نتیجه ضرب و شتم دو طرف چه می شود.

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه