اخبار داغ

گفتگوی خبرنگار دانا با خانواده کارمند پالایشگاه آبادان که مورد هجوم دختر مسلح قرار گرفتند + باز سازی صحنه

گفتگوی خبرنگار دانا با خانواده کارمند پالایشگاه آبادان که مورد هجوم دختر مسلح قرار گرفتند + باز سازی صحنه
زنی جوان به دلیل اختلافات شخصی و مالی وارد خانه یکی از کارکنان پالایشگاه آبادان شده و با خانواده او درگیر می شود که منجر به زخمی شدن او و بوجود آمدن حاشیه های فراوانی در فضای مجازی شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ زنی جوان به دلیل اختلافات شخصی و مالی وارد خانه یکی از کارکنان پالایشگاه آبادان شده و با خانواده او درگیر می شود که منجر به زخمی شدن او و بوجود آمدن حاشیه های فراوانی در فضای مجازی شده است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

سروان کمایی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی آبادن در خصوص پخش یک ویدیو مربوط به مصدومیت یک زن در فضای مجازی گفت: در تحقیقات میدانی مشخص شد که زن جوان با صاحب خانه اختلاف قدیمی و شخصی داشته و برای تسویه حساب وارد خانه شده که توسط چند خانم از اهالى خانه مورد ضرب و شتم قرارگرفته و با کمک مامور حراست آن مجتمع، تحویل کلانترى می شود. 

,

خبرنگار «دانا» با خانواده کارمند پالایشگاه آبادان گفت و گو کرده و آن ها جزئیات این حادثه را بازگو کرده اند.

, خبرنگار «دانا» ,

« به محض اینکه زنگ در خانه را زد با چاقو زیر گلوی بچه ها گذاشت و دست پسرم را زخمی کرد. با شوکر در خانه می چرخید و طلب پول و دلار طلا می کرد. اسید و تینر و چاقو همراهش بود و می گفت انتخاب کنید چطور شما را بزنم. من مادرم و نمی توانستم شاهد به خطر افتادن جان بچه هایم باشم.»

,

, ,

انتهای پیام/

,
 
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه